Duchess, dat kan dus ook nog.. Misschien Vandaar dat ik die weeen van rond de 80 als zwaar ervaarde. Moet wel eerlijk zeggen dat ik toen ook een beetje in paniek was want ja het hoort nog niet He. 34 mm is inderdaad prachtig, ben heel blij En wat vervelend dat jij ook in deze situatie hebt gezeten.. Wens het echt niemand toe het is zenuwslopend! Gelukkig heb je het die 10 weken volgehouden, respect hoor! Daar ga ik ook voor
voorweeen vond ik ook erger vals bij de bevalling, inderdaad omdat je eigenlijk tegen vecht (in je hoofd) en met de bevalling wil je de weeen wel en acce[teerb je ze makkelijker.
hmm weet niet aan wat voor een ctg jullie hebben gelegen. Maar mij werdt verteld door de vk vant zkh dat een wee van 70 a 80 een hele goede wee was. Dit had ik ook telkens en ging kapot van de pijn. Dus ik denk dat elk apparaat anders is.
Goed om te horen dat het er allemaal zo goed uitzag! Nu volhouden zonder infuus he!!!! Hier met de ruggenprik nooit problemen gehad, de eerste keer had ik er zelf al niks meer tegenin te brengen na 11uur weeen....was uitgeput. En bij de 2e kreeg ik hem aan het begin van de bevalling omdat ik dus onbewust mijn ontsluiting tegenhield vanaf een cm of 4-5 dus om te voorkomen dat het weer een uitputtingsslag zou worden hebben ze hem met voorhand al gezet Met persen zetten ze hem gewoon uit...Altans een half uur voor het persen hadden ze hem uitgezet, zodat je gewoon bewust perst, en ook gewoon alles voelt wat je doet Geniet van je vrijheid zonder je infuus, moet je nu nog wel tot aan de bevalling in het zh blijven ?
Rono; tja dat zei mijn vk dus ook Maargoed ik heb ook nog geen bevallingsweeen gehad dus ik zou het eerlijk gezegd niet weten Ik moet voorlopig nog wel blijven, volgens mij tot 34 weken minimaal, als we dat al halen natuurlijk. En daarna weet ik het eigenlijk niet, volgens mij mag ik dan wee naar huis als de weeen tegen die tijd niet al gewoon doorzetten. En huis is dan bij schoonmama, terug jaar Corsica wordt m denk ik niet meer
Bij 80 voelde ik niet eens wat eerlijk gezegd. Ik zag hem wel uitschieten maar was meer een beetje spierspanning
Verschilt wel per persoon natuurlijk. Maar voglens mij niet per apparaat hoor. Ik heb in verschillende ziekenhuizen gelegen en overal was het hetzelfde. Volhouden hoor meid, ook jij kunt dat!!!! Ik hoop zonder al te veel pijn. Mijn baarmoederhals was al vrij vlug volledig verstreken en heb al die tijd met ontsluiting gelegen. Maar blijven liggen en de weeën maar wegpuffen, dan kom je er, ik ben het bewijs.
Hier gaat het nog steeds goed gelukkig zonder infuus! Ik heb nu wel adelat 48 uur, maar dat zijn pilletjes dus dat vind ik prima. Straks weer aan de ctg en als die goed is mag eindelijk die katheter uit mijn arm! Rotding. Volgens mij zit er in de apparaten ook geen verschil, maar misschien wel per lijf en natuurlijk ligt elke pijngrens anders. Of het ligt gewoon aan waar je dat ding zet want als je hem bij mij links zet dan krijg je nog niet de helft van wat ik rechts heb geloof ik.
Wat fijn dat het goed gaat luca Hopelijk mag die katheter uit je arm. Er is mij verteld dat de basiswaarde (baarmoeder in rust) bij iedereen anders is op de CTG. Toen ik ingeleid werd stond die CTG niet goed afgesteld, deze hebben ze opnieuw moeten afstellen (ijken) Sterkte meis
Ja klopt. De CTG werd bij mij altijd opnieuw geeikt. Even zeggen wanneer ik geen wee had, en dan even op t knopje drukken (na een paar weken deed ik het ook zelf als ik dacht dat hij niet goed stond) en dan deed ie t weer goed. Links of rechts gaf bij mij trouwens inderdaad ook verschil ja, nu je het zegt. En top meid je doet het super. Hopelijk blijft het ook rustig als je gestopt bent met de Adelat.
Ik had vandeweek aan de CTG 2 keer een flinke harde buik en die meette 91 en 100. Vond ze niet pijnlijk hoogstens heel erg gespannen. Het plaatsen van de toko scheeld idd heel veel. Toen ik met 27 weken in het zkh lag plaatsten ze hem ooit links net boven mijn navel maar daar ligt geen baby. Zelfs nu nog blijft die plek vaak zacht tijdens een harde buik. De 'standaardlijn' was hier altijd 20 na het eiken.
het verschilt hier nu per keer. Soms heb ik een harde buik die inderdaad hooguit wat gespannend aanvoelt, maar wel een hele hoge waarde geeft, en andere keren dan zit er gewoon iets niet lekker en lig ik vanaf 50 al met pijn. Ligt er maar net aan wat voor soort contracties het zijn misschien.
Ik lag met 36 weken ook aan de CTG met een uitschieter naar 120, moest direct langer blijven .Van zulke harde buiken had ik regelmatig last maar deed verder niets. Uiteindelijk met 40 weken bevallen. De meter sloeg uit tot ruim 180. Is bij iedereen verschillend denk ik.
Het hoogste wat ik gezien heb op de ctg was 173 toen gingen de banden van me buik af en werd er een slangetje op baby's hoofd geplaatst had toen 6 cm. Rug weeen zien ze wel op ctg want ik had niet anders tijdens de bevalling. Suc6 meid en ik hoop dat je eigenwijsje nog lekker even blijf zitten!