waarom nou precies deze maand?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prima, 16 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prima

prima Bekend lid

13 jan 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    Zijn er meer meiden die precies in de maand dat je er helemaal voor gaat qua klussen, tempen etc. geen eisprong kunnen vinden? Werk je je dag in, dag uit helemaal uit de naad met z'n tweeen :oops: is er geen eitje! :( Natuurlijk zijn we al langer bezig en moet je het niet op één maand vastpinnen maar we hadden al onze hoop op deze maand gevestigd. Als het niet raak is deze maand, zijn we ruim een jaar bezig en hebben we besloten maar eens langs de huisarts te gaan. Ik ben bang dat ik toch maar een afspraak moet gaan maken. :cry: Het is niet het einde van de wereld maar toch.............
    Wie zit er nog meer in deze "fase"?

groetjes prima

2. miss1976

miss1976 Niet meer actief

Hey Prima, Wij zijn bezig sinds oktober 2005, en ik was er ook van overtuigd dat het de vorige maand raak was. Alles klopte gewoon. Maar wat kan je lichaam je voor de gek houden zeg :cry:
    Wij hebben vanmorgen een afspraak bij de HA gemaakt, en kunnen vrijdag terecht, ben benieuwd.

3. prima

prima Bekend lid

13 jan 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    Ik zie er best tegenop om naar de huisarts te gaan. Niet om het gesprek daar maar om alle mogelijke dingen die dan misschien gaan komen. Als het zo is dan moet het gewoon maar het was veel fijner geweest als het 'vanzelf' was gegaan. Jij alvast succes bij de huisarts. Ik wacht eerst op de duivels en daarna ga ik ook bellen.

4. miss1976

Ja, tuurlijk is het fijner al het op de "normale" manier kan.
    Maar elke maand die hoop en daarna weer teleurstelling.....
    Ik ben wel blij dat wij nu de stap naar de HA gezet hebben!

5. prima

prima Bekend lid

13 jan 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    Ja dat is waar! Ik denk ook steeds bij mezelf dat ik achteraf misschien juist blij zal zijn als ik naar de huisarts ben gegaan. Want als er medisch iets 'mis' is (waar we natuurlijk nog niet vanuit gaan!) dan kan er verder onderzoek worden gedaan in de hoop dat ik alsnog een keer zwanger word. Als ik dan niet naar de huisarts was gegaan modderen we maand na maand maar aan en hebben we steeds weer die teleurstelling. En een maand is best lang iedere keer! Ja het is toch niet zo'n slecht idee om binnenkort eens een afspraak te maken. Moet je dan allebei komen? Mijn man is namelijk lang van huis voor zijn werk.

6. miss1976

Volgens mij hebben ze wel liever dat je allebei komt (weet niet of dit echt noodzakelijk is) maar je gaat tenslotte sámen voor een kindje.
    En ja, de eventuele onderzoeken doe je zeker niet voor je lol, maar dan weet je waarschijnlijk wel waar je uiteindelijk aan toe bent.

7. prima

prima Bekend lid

13 jan 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    oh, dan moet ik dat maar even navragen bij de huisarts als ik bel voor een afspraak. Ik kan me voorstellen dat het daar nog niet zo erg is om alleen te komen omdat hij ws alleen een verwijskaart geeft. Bij de echte onderzoeken moet je natuurlijk wel beiden aanwezig zijn maar dat komt later. Is op een of andere manier wel te regelen denk ik. We zullen het zien. En die onderzoeken........ pfff.... dat laat ik maar op me afkomen zonder er teveel over na te denken. ALs het zover komt is het vroeg genoeg. Nu eerst wachten op mijn ei, de duivels of stiekem toch een pos test. :)

8. miss1976

Stiekem toch een posi test zou natuurlijk helemaal geweldig zijn. Nog 3 dagen te gaan meid, ik zal voor je duimen.
    Ik laat in ieder geval wel even weten hoe het bij de HA was.

9. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Ik zou zeggen: Probeer het nog even van je af te zetten en niet zo gericht te klussen, dat kan namelijk ook een negatieve invloed hebben.
    ik weet dat het heel makkelijk klinkt - dat is het niet - en ik spreek uit ervaring. Ik ben nu pas zwanger nadat ik in december 2005 ben gestopt met de pil. Enne... een mens kan gewoon niet alles zelf onder controle houden. Ik wil nu een kind, tja, zo werkt het helaas niet. :p Maarre.. ik hoop dat je over 3 dagen positief test!

Sterkte met alles,
    groetjes sanneke

10. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Hoi meiden.Ik wens jullie allebei veel succes bij de ha.
    Ik hoop dat ie toch iets positiefs te vertellen heeft.
    Groetjes Linda

11. miss1976

We zullen t zien Linda, in ieder geval bedankt voor het helpen hopen :)

Deel Deze Pagina