hoeveel vlees eten julie in een week??

Discussie in 'De lounge' gestart door naoual28, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naoual28

naoual28 Actief lid

9 dec 2007
    138
    0
    0
    mjin vraag is hoeveel vlees eten julie in een week .
    bijv. kip,vis,vlees ...??;)

2. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Toch wel 5 a 6 keer in de week vlees en één keertje vis. Ik zou opzich best wat minder vlees willen eten, maar heb nog niet echt de motivatie gevonden om leuke vegetarische receptjes te zoeken.

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik en de kinderen eten gemiddeld 2 keer in de week vlees. Veelal is dit dan mager rundergehakt of kipfilet.

Vriend hier eet gemiddeld denk ik 4 keer in de week vlees, geen idee wat ie allemaal naar binnen werkt ;).

Vis eten wij niet (ow wacht aanvulling, heel soms 1x in de maand zal veel zijn eten we vissticks).

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Verschilt heel erg, we eten eigenlijk ook heel veel vis.
    Denk zelfs meer vis dan vlees.

5. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Elke dag eten we vlees, met een uitzondering een keer vissticks of iets dergelijks...

Ik ben ook echt een vleesmens en vind het meestal één van de lekkerste dingen op mijn bord...

6. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    1, max 2x p.w. vis, sinds mijn eerste zwangerschap, omdat het goed is voor de kleine. Verder vegetariër. Manlief eet daarnaast 1-2 x p.w. vlees, en regelmatig worst op brood. Krijgt onze dochter dan ook.

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Denk zo'n 3 keer vlees en 2 keer vis.. 2 keer vlees en visloos

8. giraf

giraf Niet meer actief

Ongeveer 5x per week vlees en 2x per week vis.

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.203
    113
    Brabant
    6x denk ik... variërend van r.gehakt(in pasta/ soep), kipfilet (pasta/rijst) en stuks vlees (zo noem ik dat, kipschnitzel, boomstammetje etc) tot hamburger/frikandel.
    ooit eten we vis, maar maar weinig, want dat vind ik nu vreselijk stinken;)

10. Amfy

Amfy Niet meer actief

6x per week vlees/kip/wild en 1x vis.

11. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.806
    4.191
    113
    Vlees eten we dagelijks. De soort varieerd van gehakt tot biefstuk. Vis eigenlijk te weinig, max. 2x per maand omdat manlief het niet lust.
    Op brood dagelijks vleeswaren, er word hier nagenoeg geen zoet of kaas gegeten

12. Chipske

Chipske Fanatiek lid

13 dec 2008
    1.044
    0
    0
    Ik eet GEEN vlees :D
    Ben al ruim 15 jaar vegetariër en eet dus geen vlees/vis/kip.
    Maar ben voor mijn vegetariër-schap wel altijd een fervent vleeseter geweest. At liever 2 stukken vlees dan 1. En ik kan me ook echt nog wel voor de geest halen hoe het was om kipkluifjes of speklapjes of draadjesvlees te eten (daar was ik helemaal dol op).
    Maar toch.....zolang ik (gelukkig) niet in een situatie terecht kom waarin ik vlees zou moeten eten om in leven te blijven, komt er never nooit geen vlees meer in mijn maag terecht.

13. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    4 a 5 keer pw vlees
    1 keer pw vis
    1 a 2 keer pw geen van beide

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.797
    113
    Het liefst zo weinig mogelijk.

2 keer per week vlees en 2 dagen vis ( zalm en kabeljauw)

15. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik denk zo'n 5x per week
    geen visliefhebber dus dat eet ik niet (alleen soms tonijn uit blik)

16. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

4 a 5x per week vlees. alleen kipfilet, gehakt, snitzeltje, rundervink, tartaartje. dat soort zaken.
    1x per week vis. pangafilet of kabeljauw of visstiks
    de rest vleesloos. brood, soep of een patatje

17. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Zo'n 4 keer vlees, een keer kip en een keer vis.(vis soms 2 keer per week, waarvan 1 keer vissticks:D)

18. Arti13

Arti13 Niet meer actief

2-3 x per week. 1 x vis

Vlees is eigenlijk altijd rundvlees of kip. Ik hou niet zo van varkensvlees. Lam & wild vind ik te duur om thuis mee te klooien. Maar we eten eigenlijk bijna nooit aardappelen/groente/vlees, dus we eten dan met z'n drieen totaal 150- 200 gram vlees per keer. Meestal als pastavulling/ wereldgerechtvulling/ hartige taart vulling enz.
    Bbq vinden we wel erg lekker met vlees. Dan eten we wat meer per persoon.
    We eten altijd vlees van de slager, want hier in de C1000 is het vlees niet te eten en bovendien ontzettend slecht qua kwaliteit. Je weet wel van die 10 Euro dozen met 10 kilo vlees waarvan mannen borsten kijgen door de hormonen.

19. caroline16

caroline16 Niet meer actief

we eten elke dag vlees.. vriendlief houd niet van vis, maar heel af en toe ipv vlees een keer tonijn..

20. caroline16

caroline16 Niet meer actief

huh? die dozen halen wij altijd, en altijd goede kwaliteit en lekker vlees.. en wat bedoel je met die hormonen?

Deel Deze Pagina