Ik ben benieuwd wat ik heb, morgen even vragen aan de vk. Ik heb al een paar weken last van duizeligheid bij opstaan, soms moet ik echt even een minuutje blijven staan... Wel even goed om te lezen wat de ervaringen zijn bij de verschillende waarden.
Ik had afgelopen keer 110/65, volgens de vk heel netjes. volgens mij valt het ook allemaal binnen de normale waardes, ik dacht dat je pas een lage bloeddruk hebt als je onder de 100/60 zit? Bij een aantal meiden wel het geval hier dus lees ik... Gek eigenlijk, ik dacht dat hoge bloeddruk veel vaker voorkomt tijdens zwangerschap?
Vorige keer bij de vk een bloeddruk van 128/63, maar dat is alweer bijna 4 weken geleden. Moet donderdag weer dus ben benieuwd wat ie dan is. Als is m'n bloeddruk eigenlijk de hele zwangerschap al netjes, onderdruk is nog niet boven de 75 uitgeweest.
Gisteren bij de vk 125/75 eigenlijk wat me bloeddruk altijd Daar is. Wel 2 weken geleden in het ziekenhuis gemeten en toen kwam hij op 140/90 na 10min nog een keer gemeten en toen 140/80 dus gelukkig zakte hij. Was scheinbaar erg zenuwachtig...dat heb ik al gauw als ik in het ziekenhuis ben...want bij de vk is hij altijd in de 120 en onderdruk niet hoger dan 75
100/60, heel de zwangerschap al wat lager. Wel moet ik uitkijken, want zag vandaag voor het eerst sterretjes.
Bij mij was ie gister erg laag, 96/48. Gelukkig heb ik er geen last van en voel ik me zelfs beter bij het opstaan dan een aantal weken geleden toen ie minder laag was
In het begin 120/80, daarna zakte dit naar de 100/60 en bij de laatste controles was de bloeddruk rond de 130/70