Hier loopt hij iets op, gisteren 130/85, even een aantal keer in de gaten houden, maandag weer meten. Liefs,
Mijne was afgelopen woensdag erg hoog! 130/90 (rechterarm) 140/89 linkerarm. Polsslag 118.... VK vond het erg hoog, en krijg nu extra controles voor mijn bloeddruk
Vandaag bij 30w3d 110/65 mmHg, dus prima. Voor mij wel laag, want ik heb er last van (duizelig, flauw en hoofdpijn).
Met 18 weken zwangerschap was mijn bloeddruk 100/60 bij de vk. Tijdens pilgebruik had ik pieken van 190/140, en kreeg ik betablokkers. Stoppen met de pil en de betablokkers heeft mijn bloeddruk toen binnen een paar maanden verlaagd naar een prachtige 120/80. Geen migraine meer gehad sindsdien. Voor mij dus nooit meer anticonceptiepillen! Nu ik zwanger ben is 100/60 in mijn ogen dus erg laag, maar de vk vond het niet zorgwekkend. Ondertussen ben ik wel erg vaak duizelig en heb ik het gevoel flauw te vallen. In januari van dit jaar (toen was ik nog nèt niet zwanger) ben ik nog flauw gevallen (reden onbekend), dus ik weet nog goed hoe het voelt. Morgen weer controle, dus dat ga ik wel even aangeven.
Hier de hele tijd rond de 100/55 gehad. De laatste 2 keren 110/65 en 110/70. Vond hem best hoog, maar de vk is super tevreden.
Laatste keer 100/50 Soms heb ik ook wel last van mijn lagere bloeddruk maar kan gelukkig voor ukkie geen kwaad..