Ik zou zelf wel donker stijl haar willen ipv donkerbruine krullen, hoewel ik dat alleen tijdelijk zou willen. Verder ben ik wel tevreden denk ik. Ben jij blij met je uiterlijk en wat zou je veranderen als dat gratis kon( bijv als je morgen wakker wordt met een ander uiterlijk)?
Ik zou mooier haar willen hebben. Ik heb het nu altijd vast. Ook zou ik wel een cupje groter willen, na de zwangerschap heb ik cup A overgehouden En een mooiere huid. Heb vaak pukkeltjes, vette huid. Verder heel tevreden over m'n gezicht, ogen en mijn figuur
Ik zou wel wat langer willen zijn en graag wat langer haar.. En dat dat dan ook mooi valt bedoel ik dan Haha! Ooh en inderdaad een iets grotere cupmaat!
Ik zou een langere nek willen en rechte witte tanden De rechte witte tanden zou ik voor kunnen zorgen, de langere nek zit er volgens mij helaas niet in, haha.
Ik zou willen dat al mijn spataders weg waren en gewoon weer mooie benen ipv al die zichtbare vaten, ik vind het echt enorm lelijk. Voor de rest ben ik tevreden.
Ik zou heel graag een B cup hebben. Heb nu enorme memmen en heb daar fysiek last van. Daarnaast heb ik daardoor geen naam...men vraagt vriendinnen altijd: "waar is je vriendin? Welke? Ja die met die dikke tieten."
Ik zou graag wat slankere enkels willen, wat minder love handels en ik zou voor altijd van mijn fronsrimpel af willen. Maar zonder die drie puntjes alsnog dik tevreden hoor!
ik zou graag witter tanden willen dmv facings. ik knars in mijn slaap (weet ik sinds een half jaar ongeveer) en heb al mijn glazuur eraf geknarst.. ziet er niet uit. heb hele mooie rechte tanden maar vind lachen en vreselijk. een grotere cupmaat zou ik ook niet vervelend vinden. heb nu B en draag veel push up bh's omdat er anders niet veel te zien valt. verder wel redelijk tevreden.
Ik laat al eens in de zoveel maanden iets veranderen aan m'n uiterlijk, ik laat m'n lippen opspuiten Verder zou ik wel iets minder vetjes willen haha. En een andere neus.
Oh zo veel. - Ik slaap zo slecht op het moment dus ik heb het chronische wallen syndroom. - Ik heb hele lichte blauwe ogen, die door heel veel mensen heel mooi gevonden worden, maar ik zou zo graag bruine ogen willen. -Ik heb slap en ontzettend dun haar en zou graag wat slag erin willen en een vollere bos. (tips zijn welkom ) - En er mag wel een kilo of 15 af. Maar daar wordt aan gewerkt en het waren 20 kilo's die eraf mochten. Dus de eerste 5 zijn al binnen.
Er kan wel een kilo of 10, 15 vanaf en ik zou graag langer haar hebben. Ik wil heel graag mijn hele lichaam laten laseren en wittere en minder gevoeligere tanden. Het zou bijna allemaal kunnen, met een hoop moeite en geld. Beide heb ik nu niet.
Nou als het dan toch gratis mag; - Borsten weer op de oorspronkelijke plek - Strakkere buik - Achterwerk iets naar omhoog - Gladdere huid - een fillertje hier en daar - donkere kringen laten verdwijnen En verder doe ik het er maar mee
Ik zou me zo opgeven voor extreme make-over (en dan dus de body versie ) - 20-25 kilo eraf - overtollig huid weg laten halen - voller en langer haar... denk in een iets mooiere blondtint - mooiere handen en voeten (heb nu van die kleine gekke vingers en tenen) Ehm... Vast nog wel meer Haha maar zou dan dus totaal iemand anders zijn. Het afvallen en overtollige huid weg laten halen gaan hopelijk ooit nog echt gebeuren. Met de rest kan ik prima leven
5 - 10 cm kleiner. Helaas onmogelijk. Strakkere buik en dikke kont is in de maak en verder behoorlijk tevreden hoor.
Ben paar weken geleden bevallen dus opzich zal het fijn zijn als alles weer lekker strak is. Witte tanden zou inderdaad wel fijn zijn Niet zoveel sproetjes Mooie huid Haar wat altijd perfect zit zonder er iets aan te hoeven doen hahaha
Ik zou wel wat minder willen wegen, alhoewel een maatje 36 gewoon niet voor mij is weggelegd. Ook mogen mijn borsten wel een paar cups kleiner. Verder ben ik wel tevreden.
Ik zou best een cupmaat groter willen. Ik heb cup A en er valt dus niks te zien. Verder heb ik in periodes een onzuivere huid waar ik wel vanaf wil.
Ik zou best 5 kg zwaarder willen zijn, maar vooral een cupje groter, m'n borsten zijn na de bevalling helemaal naar de 7e hemel geholpen. Cup 75A pas ik niet eens meer...