gewoon een luchtig onderwerp. hoe hoog is jullie libido. en hoe vaak doen jullie het? en hoe was dan nadat je kinderen hebt gekregen ( indien van toepassing)
Nou kijk mijn net geopende topic intimiteit zonder vlinders.. laag libido dus, niks. 1x per maand gemiddeld. Voor dochter iets beter maar dan wil je ok graag een kind en doe je beter je best
Laag.. Ik moet echt bijna altijd zin maken Ik zou het graag anders zien, maar er zijn in het verleden gewoon dingen gebeurd, waardoor het allemaal niet meer zo makkelijk gaat.. We doen het gemiddeld 1 keer in de week.
nou noem dat maar een luchtig onderwerp hier was het voordat we kids hadden erg hoog,we kregen er geen genoeg van maar nu doen we het amper. geen tijd,geen zin,niet gedoucht,moe,druk,nog zoveel te doen,ander keertje etc etc etc. mijn libido is er bij de 2e bevalling vandoor gegaan denk ik. maar ik hoooop dat het straks weer terug komt als de kids naar school gaan en ik meer tijd voor mezelf heb en i.p.v luiers en kleertjes voor de kinderen weer eens een spannend lingerie setje voor mezelf koop. (al mag ik dan wel weer eens flink aan de lijn)
Heul hoog! Wij doen het wel 4 a 5x keer week! alsdekansomzwangertewordenhetgrootstisdan En nu echt: 2-3x per maand, mijn libido is niet zo hoog
1 x in de twee weken en dan 2 x op een dag meestal hahaha.. dus libido is niet hoog maar als hij er is dan ook goed
Hmm moeilijk... Met mn libido is opzich niks mis...mits het om spannende seks gaat. Nou is het met manlief al zo eigen en vertrouwd geworden dat ik eigelijk altijd zin moet maken... Als ik dan tijdens het stappen echt een onwijs lekker ding zie dan ja...komt de boel makkelijk in werking. Maargoed, ik ben getrouwd, hou van mij man en that's it. Dus ik doe er niks mee hoor, die "andere mannen" Het is alleen zo rot...ik heb al zoooooveel geprobeerd om het met manlief spannender te maken maar dat lukt gewoon niet. Heeeeel soms heb ik wel zin...Maar meestal moet ik echt zin maken.
2 a 3x in de week. meer dan voor de geboorte. we letten er nu bewust op dat we zo'n tijd voor elkaar maken En hoe hoog is jouw libido, Amfy?
Voor de kindjes 7 keer per week of meer.. Na de kids gemiddeld 3 keer per week.. behalve na mijn menstruatie dan zeker een week elke dag haha..
en als we echt even stomende .. willen, dan ga ik aan de wijn. Daar word ik wel lekker, ahum, week van
gemiddeld wel minder als voor de zwnagerschap..maar toen wa shet volgens mij vaak gewoon uit verveling ...nu genieten we er veel meer van... denk gemiddeld om de 2 dg en heel soms een week niet..maar tijdens "klus"periode vaker natuurlijk ik vind het nu wel meer als genoeg hoor..de lol is er bij vaker gewoon vanaf
hahahaha bij mij 3glaasjes suren jan en dan werkt de boel ook prima Maar nu kan dat dus niet meer...Dus ik gun manlief net zo'n 2e en 3e trimester als de vorige keer...Mn libido ging door het dak zo hoog wastie
Laag.. te laag.. Ik heb niet erg veel zin en daar baal ik van.. Hopelijk wordt het weer beter. doe er wel mijn best voor. 2 x maand is het nu.. dat was voor de kinderen (de oudste wordt bijna 3!!) was dat 2 x per week. Ik wil wel weer terug naar die oude frequentie!
hmmm het was een tijd vrij laag met 1x per 2 weken en dan nog zin maken. maar de laatste tijd is het erg hoog. denk wel 5x per week ofzo
ik vind het wel grappig.."vroeger" als ik iemand hoorde zeggen 2x er maand ofzo...dan dacht waaaaatttttt zeker slecht huwelijk... hahaha pfff en nu ik een kindje heb gerkegen en je leven zo anders in elkaar zit en je andere prioriteiten hebt en je relatie veeel sterker is...Bij ons is het na de bevalling ook wel 2 of 3x in een maand geweest..maar we hadden het niet eens door..zo met ons kind bezig...dat we er gewoon ff bij stil moesten staan...maar no worries..gewoon weer ff lanzgaam aan opbouwen.. al zou het 1x in de week zijn...kan ik wel mee leven hoor...je hebt toch meestal periodes in je relatie...ene jaar is het zo andere jaar zo
Varieert nogal. Vlak na de bevalling was-tie huizenhoog, deden we het bijna dagelijks Een paar maanden later lag hij onder het nulpunt. Nu is het gestabiliseerd, we vrijen zo'n 3 - 4 keer per week. Het is winter in Nieuw-Zeeland, je moet iets om warm te blijven