hoe hoog is jullie libido?

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 21 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @TS: En hoe zit het bij jou dan? :)

2. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Euh, hoog!
    Hebben geen kinderen en zijn net samen. Ik woon nog bij ex, over 1,5 week verhuizen en hij woont nog thuis. Slapen 1x per week ong. bij elkaar, maar dat wordt dadelijk wel een stuk makkelijker!

3. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Volgens meeste laag, volgens ons goed;)

Wij zijn beide net zo sexgericht dus dan is het ook prima en inprincipe ook niet te weinig als je beide voldaan bent. Ik denk 1x per 1,5week echt sex. Daar tussen nog wel geregeld hand en spandiensten verlenen:p

4. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Wij seksen zo'n beetje 5á 6 keer per week.. En dan ook wel eens een dagje tussendoor niet.. Terwijl we de andere keer weer twee keer op een dag doen. Dat is niet anders dan toen we M. nog niet hadden. En als we dan de jongens hadden dan deden we het ook niet echt minder. Maar dan gewoon alleen in de slaapkamer..:p

5. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    mijne is vrij hoog, ik kan iedere dag wel! Mijn man heeft daarnaast een laag libido, dus het botst nog wel eens..... af en toe lijkt hij wel een vrouw, met zn standaard zin: nu niet ik ben moe of nu niet ik heb hoofdpijn hahahha

we doen het 2 a 3 keer in de week, meestal het weekend. maar als we het heel druk hebben ( lees hij) en we veel stress hebben kunnen we wel 3 maanden niks doen.... zucht

wat pandora zegt: altijd zin hebben is ook niet alles..

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Voor kinderen minimaal 1 keer per dag
    na kinderen bijna nooit.. heb de hele dag door pijn.. en dan is de zin er wel, maar heb er niet nog meer pijn voor over.. en hoe langer ik het niet doe.. hoe minder zin ik heb

7. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Wij doen het gemiddeld 1 à 2 x per week en dan moet ik zin maken. Man heeft steeds meer zin en ik hopen dat wanneer de man wat ouder wordt zijn libido zou zakken maar helaas, hij krijgt steeds meer zin.

8. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Voor kinderen 1 a 2 keer per week nu de laatste weken ongeveer hetzelfde, maar net na de bevalling was het ook wel is 1 keer in de maand tot een paar maanden geleden, maar dat kwam vooral, omdat mijn zoontje pas laat door sliep en vroeg wakker is en ik veel slaap nodig heb.
    Mijn man heeft vaker zin dan mij ik moet er echt voor in de stemming komen zeg maar, dus mijn libido is niet zo hoog

9. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hebben jullie nog tips hoe het spannender of zin te maken? Wij hebben nog geen kinderen, ik heb niet echt een hoog libido, mannetje eerst wel, maar nu ook niet echt meer, omdat ik niet vaak zin heb. We doen het nu 1 a 2x in de week, en voor mijn gevoel is dat niet veel:p Zou graag weer terug willen naar om de dag ofzo, maar zijn vaak enorm moe en heb vaak gewoon geen zin. En als ik dan zin heb is mannetje moe of geen zin:( Iemand tips hoe het leuker te maken?

10. marilouise

marilouise Niet meer actief

voor ik zwanger werd was het echt vaak dagelijks minimaal vaak ook meerdere malen per dag,

tijdens zwangerschap ook zeker 3-4 keer per week na de bevalling ondanks de ks al na 3 weken weer en gewoon 2-3 keer per week daarna periode bijna niet (zat niet lekker in het koppie bij mij zeg maar ) inmiddels zijn we weer beland op 4-5 keer per week vindt het zo goed hoor

11. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Hier is het libido hoog, geloof ik!
    We vrijen bijna elke dag wel... Maar er zijn ook periodes dat het even wat bekoeld, gewoon door moeheid, geen zin etc...
    Maar over het algemeen houden we er wel flink van!!!
    We nemen er ook altijd de tijd voor, ik hou niet zo van "snel, snel"

Een tip: gebruik er humor bij... Wij hebben altijd de grootste lol tijdens de seks, heerlijk ontspannen dus!!!

Hoe het na de bevalling zal zijn weet ik niet! ;) Dat zullen we over 6 maanden weten! ;)

12. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.814
    905
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    me too :)

vooral als je geen man tot je beschikking hebt...;)

13. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Hier vrij hoog, maar nu ik zwanger ben met bi enzo doet seks gewoon pijn! Dat frustreert me enorm en mijn man heeft dan al een aantal keer moeten beloven de schade na de bevalling wel in te halen...

14. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel

hahaha :)

15. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    het verschilt wij houden het spontaan en maken nooit zin, soms houd dat in 2/3 keer in een week soms 2 weken niet en dan ineens 2 keer ofzo, het moet uit zichzelf gaan anders voelt het niet goed, we hebben allebei geen hoge seksdrive dus dat scheelt, als we het doen is het super dus gaat om kwaliteit en niet om kwantiteit ben ik van mening, je kan beter 1 keer per maand heel erg fijn vinden als tussen de piepers door en wel okay vinden...

Voor of na onze kinderen maakt niet echt uit omdat we altijd ons gevoel hebben gevolgd wat dit betreft, na geboorte hebben de maanden zonder gehad hoor, niet gemist verder omdat we verder wel gewoon intiem zijn.. (geen seks dus maar op een belangrijker niveau)

Ik vind seks heel erg belangrijk vinden een beetje oppervlakkig ik zou niet met zo'n partner kunnen leven er zijn belangrijkere dingen in het leven vinden wij, maar zo past er op iedereen een ander dekseltje gelukkig..

16. noukie89

noukie89 Niet meer actief

het was heel laag 1 x per maand
    maar nu weer 3 keer per week ongeveer

17. Dana

Dana Niet meer actief

die van mij is heel laag, ik hou van knuffelen en kussen maar voor sex moet ik altijd zin maken, bij mij is het lichamelijk maar toch, om mijn man tegemoet te komen zeg ik bijna nooit dat ik geen zin heb en vaak ontwikkel ik wel zin tijdens de vrijpartij :D:)

18. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    wij zijn nu (lees vandaag) 10 jaar samen en ook hier is de spanning een beetje verdwenen....

19. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113

Hoog
    Vaak

Nadat we kinderen hebben gekregen is het alleen maar beter geworden. Maar dat is ook omdat ik dus in 2007 ben gestopt met de pil en nooit meer ben begonnen. De pil was voor mij een libido killer.

20. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Hier helaas hoger als dat van mijn man... die is vaak moe:( Nu moet ik zeggen dat hij ook een veeleisende rotbaan heeft en 6 dgn per week werkt. Over 1,5 mnd begint hij voor een nieuwe werkgever dus ik hoop dat hij dan weer meer rust heeft en ook weer wat vaker zin heeft.. Nu ligt ons gemiddelde op 1x in de mnd als ik mazzel heb...
    Maar.. als hij niet moe is dan maakt hij er gelukkig ook echt tijd voor.

Deel Deze Pagina