Sinds ik in de MMM zit voor een broertje of zusje voor Luca is mijn libido tot onder het nulpunt gedaald. De MMM duurt nu alweer bijna 2 jaar, zal wel door alle hormonen komen. Daarvoor 1 a 2 keer per week.
geen libido hier, De laatste keer is er een kindje in elkaar genutselt en dat kindje is nu inmiddels alweer 2 jaar. Dus bijna 3 jaar geen libido te vinden. Nu moet ik er wel bijzeggen dat na de bevalling alles een beetje krap is herstelt zelfs een mini tampon is onmogelijk geworden.
Hier is het eigenlijk juist na de bevalling beter dan ooit geworden. Voor die tijd kwam het er maar weinig van, en toen 1,5 jaar in de MMM, sex op commando... Ja daar word je ook niet vrolijker van. We zitten nu op 2 keer in de week en dat vind ik wel genoeg. Al zijn er ook periodes dat het maar 1 keer in de 2 weken gebeurd, vaak als mijn vriend weinig thuis is ivm werk. Maar ik vind het al heel wat, de afgelopen 2 jaar was het 1 keer in de maand en dat haalden we soms niet eens. Tijdens de zwangerschap is het er 3 keer van gekomen. Ik had toen gewoon geen zin in al die poespas aan mijn lijf.
Hoog.. Heel hoog.. Na de bevalling misschien wel ietsje hoger juist.. Vriend alleen weekends thuis, en doen het dan minimaal 2 x, en regelmatig nog wat vaker, haha. Doordeweeksis het wel eens lastig !!
Tja.... Hier is het ook niet bepaald altijd vuurwerk maarrrr wij brengen samen ons kindje naar bed en het is veel makkelijker om daarna samen even onze eigen slaapkamer in te duiken dan om 's avonds laat/moe enz nog wat voor elkaar te krijgen...
'Kellly: Maar hoe gaat jouw man daar dan mee om? Mijn man zou echt geen 3 jaar zonder seks kunnen hoor, hoeveel die ook van mij houdt!
Hier ligt het libido wat dat betreft best hoog....als je ziet dat 3maanden na de bevalling de volgende al weer onderweg was Nee zonder gekkigheid, het libido ligt hier over het algemeen echt wel heel hoog, meerdere keren per week,soms ook meerdere keren per dag. Alleen in deze 3e zwangerschap is het wat minder geweest,maar dat lag aan mij had er niet zoveel zin in...maar nu tegen het einde van de zwangerschap begint mn libido weer op te lopen gelukkig heb het stiekem toch wel gemist
die van mij houd zoveel van me dat ie de rest van zijn leven zonder zou kunnen hoor, ik heb in mijn directe omgeving gezien dat dit makkelijk kan, zou wat zijn zeg als je echt ziek word of gehandicapt dat je dan nog je partner moet verliezen ook, nee hier gaat de liefde gelukkig dieper, wel vind ik intimiteit heel belangrijk als je DAT verliest ben je denk ik wel de klos met de relatie want dan word je broer en zus zeg maar..
ik kan me dat helemaal voorstellen lijkt me zo moeilijk het word toch een "kunstje" ipv spontaan e.d. ik hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn en weer als man en vrouw spontaan kunnen zijn in bed dat zal heel veel schelen denk ik
Libido?!?!?!?!?!!? Wat is dat?! Kun je dat eten?! ...denk dat dit genoeg zegt toch?!?! al zie ik wel een lichte stijging waar manlief heeeeel blij mee is... maar het komt dus neer op ongeveer 4x per maand op dit moment!
Hier was t voor de geboorte van zoonlief wel met enige regelmaat, denk wel 4/5 x per week en soms in het weekend meerdere keren per dag. Maar erna zakte de boel helemaal in haha.. Kwam door meerdere dingen hoor, manlief loopt nog steeds beetje te kwakkelen kwa gezondheid. Maar we gaan nu voor een 2e kindje, dus we proberen de boel weer aardig op te krikken hihi!
Ik ben daar heel open in hoor, verwacht niet dat er iemand van het forum ineens voor het raam gaat staan gluren.
voor de zwangerschap redelijk vaak.. na de zwangerschap ehmmm weinig.. Maar heeft ook te maken met mijn mans schildklier ziekte, daar staat om bekend dat de libido naar beneden gaat en daar komt dan ook nog bij dat ik ben ingeknipt en verneem het nog steeds..
Nee helemaal geen zin. Soms lijkt onze realtie meer op extreme goeie maatjes. We knuffelen wel eens (1x per maand of minder) maar dat is dan echt niet meer dan 3 kusjes en een knuffeltje. Ik weet dat mijn man wel behoefte heeft aan.., en dat is wat ik ook wel heel erg vind dat ik hem dat niet kan geven. We kunnen er ook heel erg open over praten maar de behoefte om het daadwerkelijk tot lichamelijk contact te laten komen is er bij mij niet. Vroeger was dit veel beter maar na een tijdje werd het wat minder zoals wel normaal is. Na mijn laatste bevalling had ik helemaal geen zin meer. En daarna heb ik een stoma gekregen en is ook het gehele lichamelijke contact weggevallen. Vaak als we erover praten zeg ik wel eens dat ik wouw dat er een pilletje voor was zoals dat ook voor mannen is maar helaas hebben we dat nog niet kunnen vinden. Ook zou ik het dus niet erg vinden als hij zijn gerief ging halen bij een andere vrouw. Ik weet dat ik het hem niet kan geven. Maar (helaas voor mijn man) kan hij dat niet, hij zegt dat hij niet eens aan een andere vrouw kan denken. Dus meneer moet dan maar zelf zijn handjes laten wapperen.
in het begin waren we echt vol vuur. Was bijna elke dag. Momenteel is het bij mij -50. Ik heb echt nooit meer zin, terwijl m`n man er echt wel van houd. 1x per maand zal het nu ongeveer zijn. Voor de meiden die gestopt zijn met de pil hierom, hoe doen jullie dat met anticonceptie dan? Ik heb er namelijk ook wel eens over nagedacht maar met condoom vinden we allebei ook verschrikkelijk. We genieten er beide dan niet echt van.