hoe hoog is jullie zwembad?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ster88, 13 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    Met tape zet je ze aan elkaar. Het ligt echt alleen maar onder het zwembad. Kan ook niet verschuiven dan.

Ster88 vindt dit leuk.
  2. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    Ja dat is piepschuim. Het ligt onder het bad dus dan blijft het wel goed. Zou het niet gebruiken om over te gaan lopen. Daar is het te kwetsbaar voor. Zelf leg ik er dit jaar nog wel een paar oude fleecedekens over. Nog zachter aan de voeten :). Moet wel eerlijk zeggen dat ik het piepschuim en fleece dan gewoon weggooi hoor. Geen ruimte om dit allemaal op te gaan slaan.

Ster88 en Butchke vinden dit leuk.
  3. Ster88

Ster88 Niet meer actief

Dankjewel voor de reacties! Staan bij jullie de poten nog ergens op? Vorig jaar zakten die van ons helemaal de grond in op een gegeven moment

4. Butchke

Butchke Niet meer actief

Nee want ons bad staat op een terras. ;)
    Als het bad op het gras staat zou ik houten plankjes of evt platte tegels onder de poten leggen:thumup:

5. Ster88

Ster88 Niet meer actief

nou we hebben geen geluk :( hele mooie ondervloer gemaakt, vandaag het zwembad binnen gehad. zwembad op gezet, heel klein beetje water er in en nu al lek ergens... ben er zo klaar mee morgen bij licht maar het lek proberen te vinden. Maar er ligt best veel water onder dus vermoed ergens op de naad en geen klein gaatje

6. mama van chayenna

mama van chayenna Bekend lid

25 jun 2009
    843
    24
    18
    Vrouw

Heb je die nieuw of? Anders heb je er toch garantie op?

7. Ster88

Ster88 Niet meer actief

Ja was nieuw, we krijgen nu een nieuwe liner. Maargoed wel balen. Kwam zo uit de verpakking :(

Deel Deze Pagina