Kan ik nu al kwaaltjes hebben?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Brigit, 14 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Hallo,

Ik heb een vraag (hmm eigenlijk een paar), mijn cyclus is gemiddeld zo rond de 23 dagen. Nu is mijn huidige cyclus begonnen op 3 mei. Ik ben maar 4 dagen ongesteld geweest, normaal 5 a 6 dagen. En dit keer was het ook minder bloed dan normaal.
    Op de 6e dag heb ik wel een beetje slijmerig met oud bloed afscheiding gehad.
    Ik had het gevoel dat ik op 8 mei al mijn eisprong had? Kan dit, is wel erg vroeg lijkt mij? Mijn temp was daarna wel al hoger.
    Nu heb ik afgelopen dinsdag bijna heel de dag boven de toilet gehangen, was in de nacht al beetje misselijk en vanaf de ochtend tot ongeveer 14.00 bleef ik overgeven. Ik kon niks binnen houden, als ik iets at kwam het er net zo hard weer uit. Had ook erge last van maagzuur wat omhoog kwam.
    Ik ben eerder van mijn werk weg gegaan, want het ging echt niet. Ik at niks dus werd steeds beroerder. Thuis heb ik appelmoes gegeten en dat ging goed, vanaf toen is het beter gegaan. In de avond heb ik wel wat kunnen eten maar nog steeds misselijk.
    Vanaf die dag ben ik met vlagen misselijk, gelukkig hou ik alles binnen. Maar het eten smaakt mij niet, maar heb wel trek. Beetje raar.
    Ik was ook steeds een beetje duizelig, maar vandaag heel erg. Wou even de stad in, maar niet gedaan. Was bang dat ik flauw ging vallen, mijn hoofd gaat dan suizen en zie witte vlekken. Mijn bloeddruk is altijd wel wat laag, maar dit heb ik nog nooit gehad.
    Ben ook erg moe, kan de hele dag slapen.

Mijn vriend zegt nu gefelciteerd je bent zwanger, maar ik geloof het niet. Je kan toch niet al zo snel klachten hebben?

Groetjes brigit

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi bridget,

8 mei zou inderdaad erg vroeg zijn voor een eisprong. Als de laatset menses niet 'normaal'was zou dit ook een innestelingsbloeding kunnen zijn geweest. Je weet het door te testen....en ja zodra het Hcg begint te stijgen en dat doet hte vanaf de bevruchting dan kan je klachten krijgen.

Imke

3. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Bedank voor je reacte,

Ik ga het afwachten, de 26e ga ik pas testen. Misschien al een paar dagen eerder.
    Gelukkig ben ik niet meer zo heel erg misselijk, sinds gisteren weer wat eetlust maar kan maar kleine porties eten. Heb wel erge last van klieren onder mijn oksels en in mijn borsten. Af en toe steken in mijn onderbuik. Ongelooflijk moe. Al is dat vandaag voor het eerst iets minder heftig.
    Ook jeuk aan rechter tepel. Ik heb best veel witte, cremeachtige afscheiding. Ook af en toe menstruatie hoofdpijn, maar daar is het echt te vroeg voor. Moet volgende week dinsdag pas ongesteld worden.

We gaan het zien, erg spannend!!!

Groetjes

Deel Deze Pagina