Hallo, Vandaag ben ik precies 38 weken zwanger..... Helemaal nergens last van dus het lijkt helemaal goed te gaan. Alleen nu hetvolgende: Gisteren was de baby al erg rustig, niet veel beweging gevoeld. Maar sinds gisteravond/nacht heb ik helemaal niets meer gevoeld.... Ook voelt mijn buik enorm hard en had ik gisteren krampen in mijn buik.... die zijn trouwens wel weer helemaal weg.... Is het normaal dat je aan het eind van de zwangerschap minder voelt/niets voelt? Ik denk eraan om de vk te bellen maar die is nog gesloten.... Dus ik hoop dat jullie een mening/ervaring hebben??? Groetjes, Rianne
Ik heb mijn zoontje aan het einde van de zwangerschap ook een hele dag niet gevoeld. Heb toen wel de vk gebeld en moest direct naar het ziekenhuis voor een ctg. Gelukkig bleek dat het nog wel goed ging, maar niet super meer. Achteraf bleek dat de kleine gewoon klem zat en bijna niet meer kon bewegen. Ik zou de vk bellen, ze zijn nu vast wel bereikbaar op het spoednummer? Daar valt dit wel onder hoor.
Heej, Ik ben vandaag ook precies 38 weken!! We lopen dus gelijk!! Het klopt dat je het aan einde van je zwangerschap minder voelt! Ongeveer nog maar 4 keer per dag.. Als je het nu helemaal niet meer voelt, zou ik idd even je vk bellen.. Die van mij is 24 uur per dag bereikbaar!! Heeft ze geen mob. nummer? Heel veel succes ermee hoor. Liefs jannn
ik zou als ik jou was gewoon de verloskundige bellen onder de spoednummer, beter het zekere voor het onzekere Ze gaan tegen het einde van de zwangerschap wel minder bewegen maar, een hele grote verandering zo op de 1 op andere dag lijkt me niet goed.
ik zou inderdaad ven bellen, want tegen mij werd toen gezegt dat je het minstens 5x op een dag moet voelen.
Ik had dat laatst ook, dat ik 2 dagen lang de baby vreselijk weinig voelde. Ik heb toen uiteindelijk de VK gebeld, ik mocht meteen even langskomen en daarna voor de zekerheid is er nog een hartfilmpje van de baby gedaan. Ze willen liever dat je het gewoon meld, jij als moeder weet namelijk het beste of het goed aanvoelt of niet. In mijn geval was er helemaal niets aan de hand (ben nu trouwens 37 weken), maar het is toch een fijn gevoel dat je het gewoon even kunt checken. Ze zijn die laatste paar weken gewoon extra op hun hoede voor eventuele problemen of benauwdheid van de baby. Dus, gewoon even contact opnemen met de VK! Daar zijn ze voor. Cat
Lieve allemaal, Bedankt voor jullie reacties! Ik heb eerder vanmiddag gebeld en kon inderdaad langskomen. Ze heeft meteen het hartje geluisterd en die deed het prima! Dat was al een hele geruststelling. Voor de zekerheid heeft ze me toch even doorgestuurd naar het ziekenhuis waar een echo en een ctg zijn gemaakt. Deze zagen er beide prima uit, de baby ligt zelfs iets voor op groei... Dus ik ben weer helemaal gerustgesteld. Nogmaals bedankt voor jullie snelle reacties!! @jannn: toevallig dat je ook precies 38 weken bent! Spannend of niet dan! Ben benieuwd.... Liefs Rianne
bij zulke twijfels altijd bellen hoor daar zijn ze voor. heb het bij me eerste twee keer gehad en kon meteen komen voor ctg en echo (is wel in dld)
Oh wat fijn, een hele geruststelling! Ik had hetzelfde met 38 weken en kreeg ook een ctg en een echo, bleek allemaal in orde.
Heej Rianne, Bij mij was het ook zo gegaan alleen bij 34 weken.. Ik voelde ook geen leven meer, ben toen ook doorgestuurd naar het ziekenhuis... Ook een CTG en een echo... Leuk om je kindje dan weer te zien he.. Gelukkig was met kindje toen ook alles goed! Ja toevallig, we lopen precies gelijk op.. Ik hoop dat we niet tever over tijd gaan lopen!! Weten jullie wat het is? Wij niet, echt nog een verrassing dus. Liefs jannn
@jannn: Nee, wij weten inderdaad ook niet wat het wordt, ook een verrassing. Al ben ik best nieuwsgierig, ik ben blij dat ik het volgehouden heb om het niet te weten! Ik hoop ook niet dat het te ver over tijd gaat, maar ja je kunt er niets aan doen he! Blijft spannend!! Liefs Rianne
Nou ik vind het ook echt super spannend!! Gisterenavond erg veel steken gehad.. Misschien laatste stukje van indalen?? Vanavond moet ik weer naar de vk. Heb nu echt super pijn in mn rug en moe, maar hier thuis moet nog van alles gebeuren.. Pfff Nou hou me op de hoogte... Liefs jannn
ik zou gewoon bellen als jij denk dat het niet goed zit bellen je kan beter 10 keer voor nix bellen dan 1 keer te laat