darmen van streek en duf gevoel door antibiotica?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Marjo83, 24 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Ik slik vanwege een schimmelinfectie een kuurtje amoxicilline voor 5 dagen.
    Zit vandaag op dag 3 en ik heb ineens zo'n last van m'n darmen.. (Heel misschien zijn het ook wel de zenuwen voor de 20-weken echo die vanmi. gepland staat ;) ) Maar had er gisteravond ook al last van en ben wel vaker zenuwachtig geweest, maar dan had ik niet van die 'borrels'. Je hoort ze gewoon bezig zijn als ik stilzit.. :rolleyes:
    Verder ben ik ontzettend duf en heb ik soms het idee dat mn wangen helemaal gloeien.. Heb wel ff getemperatuurd, maar temp is gewoon 37 graden.. Zal het erbij horen?

2. Samama

Samama Niet meer actief

wel even in de gaten houden, kan namelijk zijn dat je alergisch bent voor die antibiotica. Als je je alleen maar slechter gaat voelen zou ik zeker even teruggaan naar de huisarts.

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dat van je darmen kan er zeker bijhoren, ik had het ook altijd als ik antibiotica moest slikken, had dan een week lang diarree :(

Dat duf zijn moet je even in de gaten houden, ik weet wel dat ik altijd moe werd van antibiotica. Anders even aan je huisarts vragen. Wat wel goed is, is om bijvoorbeeld yakult te drinken, dat zijn weer probiotica waardoor je misschien wat minder last hebt van je darmen. (kreeg ik van iemand te horen nadat ik 4 antibioticakuren achter elkaar had gehad...)

Deel Deze Pagina