N.a.v. het andere topic, welke dingen vind jij lekker en anderen niet? Ik ben gek op de geur van nieuwe auto's, showrooms en tennisballen. Vooral tijdens mijn zwangerschappen vond ik het zoo jammer dat ik niet op een tennisbal kon kauwen Ik houd ook van de geur van kranten, en dan zeker in combinatie met een koude brievenbus 's morgens. Mmm. Mijn handen laten verdwijnen in een zak rauwe bonen vind ik ook nog altijd fijn.
Ik kriebel graag aan een stukje van een panty. Vooral als ik velletjes aan mijn vingers of lip heb. Zalig!
Benzine en verf lucht, heerlijk! En sigaren ruiken heerlijk, maar dat ook omdat het me aan vroeger doet denken.
De geur van benzine of muurverf. Het geluid van lange nagels op toetsenborden en touchscreens. Het geluid van de stofzuiger. Al van kinds af aan word ik daar helemaal soezelig van.
Veel dingen die genoemd worden vinden veel mensen wel lekker denk ik. Ik durf het bijna niet te zeggen... Ruiken aan aardappelen. Rauw en nog in schil. Dan het liefst van de boer, waarbij er dus een laagje zand omheen zit. Toen ik nog zwanger was ging ik meerdere keren per dag stiekem de kelder in om te ruiken aan een aardappel. Gaf me echt een beetje het gevoel high te zijn.
Ik vind het heerlijk om aan de oren (oorsmeergeur) en zweetvoetjes te ruiken van mn kinderen. Tot een jaar of 3... Daarna ruiken ze steeds minder naar baby en meer naar "mens", dan is het niet meer zo lekker
O ja, baby stinkhandjes noem ik het altijd. Omdat die hun handjes vaak dicht hebben gaat dat zo lekker zweten en muf ruiken. Heerlijk!