Ervaring ikook keukens?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ukkie1, 10 nov 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.822
    2.249
    113
    Zoals gezegd, zijn de prijzen echt zo scherp als de advertenties doen vermoeden, hoe ben je geholpen, is de kwaliteit goed, is t een aanrader of toch niet?

2. DisneyMama

DisneyMama Bekend lid

7 nov 2013
    819
    437
    63
    Wij zijn er geweest voor een offerte.
    Het gesprek was prima, niet erg pusherig en dachten prima mee.
    Maar vond de gegeven informatie vrij summier, voor de eerste offerte werd random b-apparatuur ingevoerd en alles is op standaard maten waardoor we redelijk wat pas stukken kregen in onze keuken.
    De prijs was ook niet zo scherp als we verwacht hadden. En kreeg geen offerte mee om na te lezen of te vergelijken (en daar hou ik niet van).

We zijn ook bij een interieurbouwer geweest en heb nu een keuken besteld die precies op maat word gemaakt (dus 2x lades van 64 cm ipv lades 60 en dan een passtuk, mijn kasten tot aan het plafond in plaats van 15 cm plint etc.). Hier hebben we wel een vriendenprijs maar met betere apparatuur kwamen op hetzelfde bedrag uit. Denk dat het met commerciƫle prijs maar enkele duizenden euro's scheelt. En de kwaliteit van de kasten is veel beter..

Ukkie1 vindt dit leuk.
  3. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.010
    14.675
    113
    Vrouw
    Wij hebben een keuken van Ikook. En die staat er volgens mij inmiddels 10 jaar. Hij is nog prima.
    Dus ja wat mij betreft een dikke prima.

Wij vonden toen de prijs ook prima en de service ook.

Ukkie1 vindt dit leuk.
  4. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Hier in 2020 laten plaatsen. (Plaatsen niet door ikook gedaan) en nu nog steeds tevreden. Ook over de apparatuur.

Wij zijn 2x geweest voor de keuken in te delen. En 1x om echt te bestellen. Altijd zeer netjes behandeld. Ze namen alle tijd.

Ukkie1 vindt dit leuk.
  5. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

14 okt 2018
    3.698
    3.491
    113
    Wij hebben een keuken van Ikook en helemaal tevreden. Goede service. Apparatuur konden we gewoon na keuze op de offerte laten plaatsen. Geen B apparatuur dus. Kwamen alles inmeten. Uiteindelijk hebben zij het niet geplaatst omdat we het niet rond kregen met de planning maar ook dat was allemaal prima.

Ukkie1 vindt dit leuk.
  6. Mamavan123

Mamavan123 Bekend lid

20 apr 2023
    569
    486
    63
    Ja wij. De keuken is prima. Maar de afwerking liet zwaar te wensen over. Scheef er in gezet, naden niet afgekit etc. Kregen ook geen gehoor meer na dat de keuken geplaatst was. Zou er niet snel weer een keuken kopen.

mij zou apparatuur trouwens zelf los bestellen. Dat was ons ook aangeraden door Ikook.
    Scheelt een hoop geld.

7. Lammetje91

Lammetje91 Bekend lid

12 dec 2016
    936
    577
    93
    Wij zijn heel tevreden. Apparatuur zijn we bij de showroom van pelgrim zelf wezen kiezen. We hebben een houten keuken, dus we kunnen de keuken zelf schilderen mocht dat nodig zijn. Prijs en hoe we geholpen was veruit het beste. We hebben 3 gesprekken gehad. Keuken is in 1,5 geplaatst. 1 deurtje was beschadigd en hebben we een week later nieuw gekregen. Maar volgens mij zijn het allemaal franchise vestigingen, dus kan misschien per filiaal verschillen.

Ukkie1 vindt dit leuk.
  8. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.010
    14.675
    113
    Vrouw
    Oh dat is wel balen zeg.
    Ik snap dat je dan niet snel daar naar terug zal gaan.

Wij hebben de keuken bij Ikook gekocht, maar zij hebben hem niet geplaatst, dat heeft mijn man zelf gedaan.

Deel Deze Pagina