Hier meestal rond de 18 ( tussenwoning en buren stoken flink ), maar wanneer het kouder word zo rond de 20/21 gr.
Overdag als ik thuis ben staat hij op 17.5 of 18 graden. In de avond staat hij vaak op 18.5 of 19 graden. Nooit hoger iig.
Hier meestal 19 ligt aan hoe hard de buren stoken.anders op 17 of 18. S'avonds nog wel eens wat hoger omdat je dan toch wat meer stil zit.maar Max 20,5 vind het anders veel te warm.
20,5 maar voor mij zou het 22 graden mogen zijn. Ik heb het niet graag koud en ik heb een hekel aan dikke kledij. Ik ben echt geen wintermens
Als wij weg zijn staat hij op 15 en als we thuis zijn op 20 maar ook niet iedere dag, vind het nu nog niet koud genoeg om hem elke dag op 20 te zetten.
Op 19. Als we bezoek krijgen op 20. Ik trek zelf liever een dikke trui aan, krijg snel hoofdpijn van radiatorwarmte.
20 graden. het eerste wat ik doe als ik beneden kom. heb een hekel aan een koud huis of thuis komen in een koud huis.
nu heel soms op 20... maar is nog niet echt nodig... het blijft hier vaak zonder de verwarming aan te zetten 19 graden...
21 en dan heb ik het ondanks ons prima geïsoleerde huis nog stervenskoud. Koude neus, handen, voeten.. dus dan pak ik meestal nog een deken. Of een kat Oh ja, 's nachts staat hij hier op 18,5. Heeft mijn moeder ooit als tip gekregen, dat je hem niet van 21 terug moet draaien naar 15 o.i.d, kost juist meer energie daarna.
19 als we thuis zijn en als we weg zijn op 15. Als ik het koud heb doe ik fleece vest aan en de kinderen ook natuurlijk.