Ik heb het gewoon zelden koud, ik denk door al die hormonen. Hij staat dusnuit totdat mk thuiskomt... Als het aan hem ligt op 22°C, maar gelukkig kan ik dat nogverlagen naar 20°C, hij pakt maar een dekentje
Klopt idd.. Dat doen heel veel mensen wel maar dat kost zelfs meer omdat hij dan heel lang moet stoken om de volgende dag weer op temp te komen.
Wist ik dat maar eerder, wellicht had ik daarmee m'n moeder over kunnen halen.. De verwarming ging uit zodra zij naar bed ging, maar zij ging tegelijk met m'n broertje zo rond een uur of acht. Ik zat met m'n slapeloosheid te koukleumen tot een uur of drie a vier, zat wel onder de dekens, maar zat ook op zolder dus was onbegonnen werk, brrr.. Nu gaat ie aan wanneer IK wil, voel me helemaal een held , maar nou is het weer nog niet nodig.. Is buiten ook nog steeds 8 graden, gaat niet zo hard hier..
20 gr overdag, savonds rond de 22. Tv staat voor de thermostaart, denk dat tie daar ook sneller afslaat, toch us veranderen van plek.
Hier 21 graden, anders is het hier echt te koud. Kids hebben dan ook blauwe lippen ondanks slofjes etc.
21 graden. Ik heb zo een hekel aan een koud huis. Op de slaapkamers na, die zijn wat frisser. Maar de mannen spelen ook veel op hun kamer dus dat probeer ik rond de 17 graden te houden.
Hier blokverwarming... Hoe doen jullie dat? Hier staat hij uit tenzij het echt koud is dan doe ik hem even 2 uurtjes aan en erna weer uit omdat de warmte blijft hangen... Ze zeggen wel dat die vanzelf uitslaat wie heeft dit getest en tikt de teller dan nog door? Dit jaar nog geen 1 x aangehad omdat we mensen boven ons hebben die dat genoeg doen, das wel fijn!
's nachts laat ik hem op 18 a 18,5 staan en overdag op 20. 's avonds schroef ik meestal nog iets omhoog tot 20,5 a 21 graden.