20 graden snachts op 17, 5 tis hier snel koud buren stoken bijna niet.. Als t kouder word max 21 maar das voor ff ik kan slecht tegen radiator warmte maar een koud huis is ook niks haha..
's Morgens stook ik het eerst op naar 20 graden, dan zet ik hem terug naar 19. 's Avonds soms even op 21, maar dan tussen 8 en 9 zet ik hem terug naar de nachtstand (16).
Meestal 19 graden. Als ik het koud heb of dochter gaat in bad/onder de douche dan laat ik 'm even stoken en dan is het lekker warm in de badkamer. Maar zeker niet warmer dan 20. Heb een lekker dekentje bij de bank liggen en dat werkt ook prima samen met een kop thee!
Gisteren voor het eerst even verwarming aangehad. Na een uurtje zwemmen is een warm huis lekker. De verwarming gaat pas aan als het vriest. Dan 18-19 graden overdag. Nacht 16 graden.
Ik kleed mezelf en me zoontje liever warmer aan met een fleece vest en warme pantoffels dan dat ik de verwarming hoger zet. Boven de 18 graden word het hier echt te warm en ik krijg dan gelijk hoofdpijn.
20 graden. Het tocht hier als de neten dus moet blijven stoken, anders is het echt te koud. Snachts op 18.
oud huis, veel tocht s winters staat ie regelmatig op 22/23 en dan word het misschien 21 graden. Nu ook op 21 omdat het echt frissig is in huis.
Hier staat hij altijd op 20 graden, dag en nacht. Als het heel erg koud is dan 21 graden. Het heeft ons flink opgeleverd om niet continue de cv op te draaien/naar beneden te draaien.
Normaal staat hij op 15 graden, ook 's nachts. Als het kouder is dan staat hij op max 20 graden. Mocht het extreem koud zijn dan zetten we de verwarming op 21 graden. We hebben een hoekhuis, dus helaas geen buren die voor ons kunnen stoken
Ik zet het om 18:00 altijd uit. Wij hebben vloerverwarming en dat blijft nog lekker lang warm. In de badkamer zet ik hem zo op 25 als ik mijn meiden was. Ik vind het echt heerlijk en mijn meiden ook.
20, tenzij ik het echt heel erg koud heb, dan stook ik ff naar de 21. Als wij slapen of niet thuis zijn, staat hij op 18.