Hier staat hij nog niet aan en dus nog ingesteld op 15 graden. Momenteel is het 21.5 graden dus aanslaan doet hij nog lang niet. Mocht het plotseling kouder worden dan stel ik de verwarming in op 21 graden overdag en 18 graden 's nachts, maar in de nacht hoeft hij eigenlijk nooit aan te slaan.
Geen idee, haha. Hebben een gaskachel die aangesloten staat op de centrale verwarming en dus niks om te bepalen hoeveel graden het moet zijn. Ik heb meestal stand 5 aan, en dan is het hier echt lekker warm. Ik schát een graad of 22 maar durf het niet met zekerheid te zeggen.
snachts staat ie op 18 graden en overdag of 21 a 22 graden. Moet wel zeggen dat de thermostaat hier op een onhandige plek zit, namelijk aan de rand van de keuken (hebben een open keuken) Als ik sta te koken stijgt de temperatuur met gemak 1 graad terwijl het in de kamer dan echt koeler aanvoelt als in de buurt van de thermostaat. Om die reden tikken we heb dan ook wel eens door naar 23 graden. maar dat is dan vaak wel met vrieskou buiten.
Standaard 19, soms als t heel koud is ff op 21-22, en dan weer uit. Niet uit zuinigheid, maar omdat Beer nogal graag aan de verwarmingsleidingen zit te trekken. En die zijn knap heet als je de verwarming aan laat staan. Dus daarom zet ik m weer uit als t binnen lekker warm is.
Normaal altijd op 19 graden. Overdag zijn we bezig, dus dan hebben we het niet koud. En 's avonds kruipen we onder een dekentje. Alleen op dinsdag en donderdag zet ik 'm op 20, of soms zelfs 21, graden. Dan zit ik thuis te werken (op de laptop) en ander heb ik het echt koud.
Nog geen idee, het is hier nog helemaal niet koud en we hebben vloerverwarming, wat ik nog nooit eerder heb gehad.. In NL stond ie zodra het begon met vriezen zo rond de 19-21.
Hier staat de verwarming ( mocht het nodig zijn) op 20 en 's nachts op 16. Soms als het 19 graden is dan laat ik het zo en trek een warmer vest aan. In het weekend hebben we vaak de houtkachel aan.
20 graden, heel soms zet ik 'm op 21. 'S Nachts en overdag als we weg zijn, gaat ie op 17. We hebben jammergenoeg wel veel last van tocht door het kattenluik (achterdeur middenin de woonkamer) en een voordeur met enkel glas, waardoor de hal altijd heel kil is en je het in de zithoek vaak voelt tochten om je benen. Ik zit dus nog regelmatig met een dekentje op de bank.