'S nachts op 16/16,5 en overdag tussen de 18 en 19,5. Ben een redelijke koukleum maar uit bespaar oogpunt zetten we hem niet hoger. Anders stond hij ruim op 20 . En ik vind met een dekentje op de bank liggen ook wel lekker eerlijk gezegd . *pakt dekentje en een kop thee*
Een vriendin van me heeft haar verwarming rond deze tijd altijd op minimaal 22 graden staan en die krijgt flink geld terug op haar jaarafrekening? Ze zei dat je beter de hele dag je verwarming op dezelfde temp kunt houden dan dat ie elke X het verschil moet bijstoken.. dus ik kan hem dus beter de hele dag op 20 graden houden en snachts op 18,5 zetten?
Pff met 18 graden zoals heel veel dames hier heb ik het gevoel dat ik bevries. Hebben plavuizen vloer en leren bank. Allemaal koude materialen dus hij staat hier minimaal op 22 graden. Nu stoken wij bijna volledig op hout en is het daarmee meestal 22,5 in huis maar dat is hele andere warmte.
Nacht 16 Ochtend 20,5/21 Blijft vrij koud hier in huis: te kleine verwarming in de gang en geen in de keuken. Badkamer staat iets aan en woonkamer dus die 20,5. Helaas geen mogelijkheid verder te verwarmen, maar zolang onze rekening zo laag blijft houden we het gewoon zo
Hier staat hij tussen 20 en 22 graden. Ook ik heb het gauw koud. Al ben ik dan wel weer een wintermens. Heerlijk die wintermaanden. December.... Im lovin it!!
Voorlopig wordt hier vooral 's avonds gestookt. Dan gaat ie op 20 à 21 graden. Op de andere momenten staat ie op 15 à 16 graden.
S nachts op 16 overdag op 17 of 18 als we thuis zijn 20. Anders is het echt te koud voor de kleine man ( en mama)