Laatste slaapuurtje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lea1003, 16 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lea1003

Lea1003 Lid

3 feb 2011
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een vraagje, wil graag weten hoe jullie dit doen.

Onze meid van 10 maanden is behoorlijk op zoek naar een nieuw ritme en is behoorlijk aan het ontwikkelen. Inmiddels is het weer wat rustiger, behalve het eind van de dag. Dan wordt ze het allemaal heel erg zat.

Zo tegen 5 uur wordt ze hangerig. Vrendlief kan haar dan nog entertainen als ie uit zn werk komt, ik maak eten en we zetten haar aan tafel. Maar omdat ze dus zo moe is wil ze dus na 10 happen niks meer hebben. Gevolg is dus dat ze snachts ligt te spoken omdat we denken dat ze trek heeft (ze heeft natuurlijk wel wat voedingsstoffen nodig op een dag, waar haar avondeten en essentieel onderdeel van is). Na het eten, tegen kwart over 6 half 7 gaat een van ons met haar douchen of in bad en ligt ze dus rond 7 uur op bed. Ze krijgt voor het slapen gaan uiteraard nog een fles, maar meer maken heeft geen zin want ze stopt op max 210 cc. Klinkt opzich niet heel erg, maar het mooiste zou zijn dat ze rond 5 uur nog ff een tukkie doet en dus iets later eet en gaat slapen. Maar ik weet niet of dit dus werkt.

Op de crechedagen is het natuurlijk weer anders, dus dat is ook zo lastig!

Klinkt dit bekend bij iemand? Hoe doen jullie dit?

2. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Hier een dame die nog op 3 slaapjes zit (is natuurlijk wel 2 maand jonger) maar zijn slaapt van 10:30-11:30/12:00 en van 14:00-15:00 en van 17:15-18:00. dan eet ze met ons samen, dan spelen of in bad en om 19:30 laatste fles en 20:00 ligt ze in bed. Ze slaapt niet zo veel overdag dus ik denk dat ze dat laatse slaaptje nog wel heel erg nodig heeft. Tja, als ze wil slapen zou ik het een sproberen haar om 17:00 naar bed te brengen. Hier wordt ze standaard na 45 minuten weer wakker maar weet nite hoe het bij jullie werkt.

Deel Deze Pagina