ik heb maandag bloed laten trekken,en vandaag de uitslag gehad,hcg was 175.dus nu kan het zijn dat het nog een restweefsel is of een nieuwe zwangerschap,nu moet ik vandaag opnieuw bloed gaan laten trekken.maar hoe was jullie hcg waarde,ik vind het toch maar aan de lage kant .
pff ik denk dat het mis gaat lopen,heb voor de 2de keer bloed laten trekken en gisteren wist ik de uitslag en was 210 en maandag was het 175,dus het is niet veel gestegen,en ik denk dat het niet goed zit nu
Hoi mama van 1 ik ben bang dat, dat niet genoeg zal zijn hier namelijk het zelfde hcg laten prikken vorige week dinsdag uitslag 195 een week later weer terug gisteren de uitslag gehad 285 dus veel te laag en het stijgt veel te langzaam nu een maandag weer bloed laten prikken en dinsdag de uitslag samen met een echo om te kijken of het geen bbz is. Ik wil je heel veel sterkte wensen
moet je weer laten prikken"? geloof best dat je van het ergste uit gaat maar bij de 1 stijgt het sneller als bij de ander dus het zegt niet altijd gelijk dat het mis is en zeker niet na een dag weer een bloedtest .. heel veel succes meid hoop voor je dat het volgende week heel anders eruit zal zien en je gewoon lekker zwanger blijft
hCG is alleen via het bloed te meten. Aan alleen een waarde heb je niks..je moet ook weten op welke dag dit was. Onze IVF afdeling ziet graag op de testdag *dus met 4 wk* een waarde van boven de 100! Ik had de eerste keer 181 (dacht ik) en deze keer euh...boven de honderd ;0
ik was met 5 weken naar het zkh gegaan omdat ik er toen pas achter kwam met 1 week overtijd terwijl ik een koperspiraaltje had eerste hcg meting was 180. bij 5 weken zei nog niks en op de echo was niks te zien. week later hcg 28 en nog steeds lego echo dus zeiden ze miskraam. week later terug weer geprikt hcg 250 en op de echo een vruchtje in de eilijder.. op de dag van de operatie was ik al bijna 8 weken en mn hcg was nog steeds maar 250 maar verschilt idd per persoon hoe snel het stijgt
ik kan maandag om een echo gaan om 9 u. eerlijk gezegd heb ik er geen goed gevoel bij,als ik die reacties overal zo lees
mamavan1 snap best dat je onzeker bent en zeker met het lezen van de berichten maar het wil niet zeggen dat het nu bij jou ook zo is er zijn veel van dit gevallen waar het ook goed bij is..en het is makkelijker gezegt dan gedaan maar wacht maandag nog even af en hoop voor je dat alles goed is wens je heel veel succes en leef met je mee liefs angel
Een zwangerschapstest test past positief met een HCG boven de 100. Doordat je nu een bloedtest hebt gehad weet je hoe hoog het is. Meestal verdubbeld een HCG per 2 dagen, dus tja als er 28 uur tussen zit dan is het in mijn ogen toch aardig verhoogd. Maar ik ben geen arts dus weten doe je het nooit natuurlijk hoe moeilijk het ook is het is gewoon afwachten helaas. heel veel sterkte meid Groetjes Linda