Wanneer zijn jullie bevallen van jullie 3e kindje? Ik ben bij mijn eerste 1 dag voor uitgerekende datum bevallen en de 2e is gehaald met 41,2. Heel benieuwd wanneer deze kleine mag komen!
ik lees met je mee! ik ben nu 37 weken zwanger van onze derde spruit de eerste kwam op 41.6 tweede 40.5 ben benieuwd!
Ik heb 41+ aangeklikt, maar toch is mijn 3e het vroegst gekomen . 1e: 41+3 wkn 2e: 41+5 wkn 3e: 41+0 wkn Was heel verbaasd toen op 40+6 wkn spontaan mijn vliezen braken, ik had echt gedacht dat ik nu de 42 wkn ging halen, ha ha!
Ik ben ook benieuwd, de derde is op komst De eerste op 39.6 de tweede is ingeleid dus kan niet zeggen wanneer die spontaan zou zijn gekomen nu 37.5.
Ik kon precies deze topic hebben geopend! Ben razend benieuwd... Van de vorige 2 kids 2 x een week overtijd gelopen, ik hoop zoooooo dat mijn bengeltje nu al wil komen. Ik WIL niet gefocused zijn op elk pijntje, maar automatisch doe je dat toch hé!
Nynke.. zulke deprimerende berichten mag je niet posten hier. tss Ik ben ook benieuwd.. 1) 40w2d 2) 41w4d Deze wordt voor de 40w ingeleid. maar ik wil heel, heel graag "natuurlijk" bevallen!
Nee ik hoop ook dat tie nu langzaam wel komt. tis ook een heel druk bewegelijk kindje en soms doet het gewoon pijn als hij beweegt..
40+5, spontaan begonnen 41+2, ingeleid 41+2, spontaan, maar wel na drie weken lang elke avond wee-achtige-dingen. Zat rond kerst met erge krampen om de vijf minuten, maar uiteindelijk ging de 3e januari gewoon voorbij en kwam ze op de 12e alsnog totaal onverwacht. Ik zat een paar minuten voor de bevalling begon nog te klagen
Ik ben ook zoo benieuwd! Ons eerste kindje is met 30 +3 geboren, veeel te vroeg.. Ons tweede kindje met precies 38 wkn, zo blij mee want weer de angst voor vroeggeboorte.. En nu...ben ik 38 wkn en 5 dgn zwanger en ik hoop elke dag dat het begint! Ben nog niet eerder zo lang zwanger geweest en vind het nu echt mega zwaar (b.i en twee kleintjes onder de 4)..moet er niet aan denken dat ik over de 40 wkn ga..van mij mag het gebeuren, ben zo benieuwd naar ons kleintje!
Nou hier zal het waarschijnlijk 38 weken niet meer worden.. Morgen 39 weken en kleine zit nog lekker binnen.. en tis zo warm blegh!