Lieve dames, wat zeggen jullie hiervan? 8:45 uur 4,7 nuchter Suikerdrankje 10:45 uur 7,4 Ik had gezien wat ze heeft opgeschreven dus heb de vk gebeld over deze uitslag. En zij geeft aan dat de uitslag goed is. Nu hoor ik dus van allerlei dames in mijn omgeving dat het te hoog is... Liefs Anny
Door mijn HG kan ik pas laat eten.. Het niet drinken was een ramp! Maarrr ik woon 300m van het ziekenhuis dus gelijk naar huis en in bed. Was hondsberoerd en doodsbang dat ik t zou uitspugen! Dus geslapen/ gedommeld tot 10:15
Bedankt voor alle reacties! Ik twijfelde enorm.. of ik nou moest geloven dat t goed was! Veel in omgeving zeggen max 7. Dus dan zat ik er boven
Normaal gesproken na dat drankje mag je tot 7.8 hebben, maar iedere diabetesverpleegkundige heeft liever dat de waarde bij een zwangere onder de 7 blijft, NA de maaltijd. Ik had tijdens die test, dus na het suikerdrankje, 8.9 dat was te hoog. Loop nu bij een internist en diabetes verpleegkundige, en die zeggen beide dat ze het voor zwangere vrouwen onder de 7 willen houden. Nu had ik gisteren een waarde van 5.3 na het ontbijt. 6.7 na de lunch, en 7.6 na de avond maaltijd. Als het zo hoog blijft na de avond maaltijd, dan moet ik insuline gaan spuiten. Vanochtend was hij nuchter 5.5 maar hij moet van het ziekenhuis eigenlijk onder de 5.1 zijn. Zit erg krom in elkaar, dus snap er zelf ook vrij weinig van haha.
Ben een enorme lekkerbek dus ga maar uit mezelf suikee minderen nu En hoor de 30e tijdens controle bij vk wel weer hoe of wat. Denk eigenlijk dat ze nog wel vaker gaan testen. Maar welke norm ze hier gebruiken weet ik niet.. Mijn huisarts zei gister (liep hem tegen t lijf in supermarkt en buurtje hier is vrij close ) Eigenlijk beneden de 6,9 na drankje Dus iets verhoogd maar geen reden tot zorgen..
Is keurig hoor, hij moet binnen de 8 blijven geloof ik. Bovendien altijd je verlos volgen en niet je omgeving
Ik had 5.1 nuchter en na 2 uur weet ik niet, toen heeft ze alleen een buisje bloed geprikt, geen vingerprik. Was me alleen niet duidelijk dat ik niet zou mogen drinken. Voelde me naar genoeg zonder te eten, zonder drinken red ik het niet hoor! Was wel alleen water...