hai allemaal voor mij de eerste keer dat ik zwanger ben. Afgelopen dagen deden mn borsten erg veel pijn,vooral mn tepels. Vandaag voel ik het bijna niet! Ook heb ik nog ongi krampen zo nu en dan...klopt dat ook nog? groetjes
Hoi, Ja hoor, heel herkenbaar! De ene dag kun je heel veel last hebben van je borsten en de andere dag niks. En de krampen/ steekjes horen er ook bij! x Roosje
oh gelukkig! ben dan zo onzeker als het dan wel goed gaat..was je in het begin erg misselijk? Ik heel af en toe een heel klein beetje en ook meer heel even! weet dat elke zwangerschap anders is hoor,maar ben erg benieuwd x liz
hoi ja hoor, dat heb ik ook. soms zijn ze extra gevoelig en soms dan heb ik ook jeuk en dan is het een dag later weer weg. de ene keer kan ik op mijn borsten liggen slapen en een andere keer dan doet dat zeer. succes en gefeliciteerd met je zwangerschap!
Hoi! Nee, ik ben niet echt misselijk geweest tot nu toe. Af en toe een vlaagje, maar het valt goed mee. Ik heb wel meer last van hoofdpijn, veel meer dorst (vooral 's morgens) en nog regelmatig krampen/ steken. Ook heb ik het bijna continu koud (vooral mijn handen, voeten en neus ) en ben ik erg snel moe. Dat zijn zo'n beetje de enige dingen waar ik tot nu toe last van heb, dus het valt mee! En bij jou? x
Allemaal heel herkenbaar hoor. Zo doen je boobs pijn en zo voel je niks meer. Zo ben je misselijk en zo nergens last van. Gaf ik aan dat de misselijkheid weg was kwam het de volgende dag weer volop terug. Weinig trek in me eten. DAcht ik honger te hebben ging ik eten na een paar happen stond het me heel erg tegen. O ja die ongie krampen die je voel is ook het groeien van je baarmoeder hoor, je zal ook merken( had ik in iedergeval) dat het ook niet iedere dag is. En hoesten of niezen een wat fellere steek.
Verschilt inderdaad! Al heb ik sowieso weinig last (gehad) van mijn borsten. Ik voel ze de laatste weken ook niet, al ben ik wel een cupmaat gegroeid
wel fijn om dit te lezen... dit is ook mijn eerste zwangerschap en als ik ze een dag wat minder voel ga ik gelijk denken dat 't kindje misschien niet meer groeit...etc etc...
Mijn borsten deden eerst veel minder pijn en nu echt veel meer dat als ik op mijn buik lig dat het echt zeer doet. Ze zijn heel gevoelig. Dus het klopt dat het verschilt. Niks om je zorgen over te maken
@ roosje Het zijn me borsten en zo nu en dan een vlaag misselijk. at een pannekoek en opeens moest die erg snel aan de kant! 26nov naar vk,ben erg benieuwd,ik ben 29aug gestopt met de pil en ben zo ziek geweest, ziekenhuis in en uit.. dus erg benieuwd hoelang ik nu zwanger ben,we gokken op 5 weken.. iedereen ebdankt voor de reacties! ben er wel mee geholpen,geeft je toch een stuk rust! @onskleintje, bedankt voor je felicitatie!spannende tijd he.. @evelien30 Die krampen zijn idd verschillend per dag,af en toe een steek erbij..ben erg blij als ik de 3 maanden voorbij ben... het speelt toch wel in me hoofd af die 3 maanden...bij jullie ook? ik ga n lekker slapen,morgen weer vroeg op! tot morgen allemaal!
Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap en bij deze zwangerschap nooit geen last gehad van gevoelige borsten. Ook misselijk ben ik nooit gewees. Alleen als ik s`morgens mijn tanden wil poetsen word ik even onpasselijk
Hee Brechtje, Dat van de tanden poetsen heb ik ook (kon ik soms ook al hebben voordat ik zwanger was). Gek he? Groetjes Banjabes
Ik heb vaak in de ochtend helemaal geen last van mijn borsten, terwijl ik er 's avonds bij wijze van nog niet naar hoef te kijken, omdat ze dan al pijn gaan doen. Dus het kan ook gedurende de dag veel verschillen. Ook heb ik bijvoorbeeld de ene dag pijn aan de zijkanten en de andere dag zijn de tepels juist heel gevoelig. De krampjes en steekjes zijn ook heel herkenbaar, maar horen en gewoon bij. Gebeurt natuurlijk ook zoveel daarbinnen!
Gelukkig fijn tja fijn mischien niet maar wel geruststellend om te horen dat de kwaaltjes per dag kunnen verschillen. Ik kan ook niet wachten tot de volgende echo, ik ben zwanger maar je ziet er nog niets van. Ik begin minder moe te worden, maar mijn honger is niet te stillen al heb ik nog zoveel gegegeten na 2 uurtjes begint mijn maag alweer te zeuren. Vooral sánachts heb ik er heel veel last van. Ach ja ook wel weer apart dit allemaal. Maar je wordt soms echt onzeker en vraag ik me wel eens af "is het er nog" tja weer wachten tot de volgende echo.