Hoe hoog zijn jouw maandlasten?

Discussie in 'De lounge' gestart door Roze78, 8 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ja mijn man lust ook best 300 a 400 gram biefstuk, maar krijgen doet ie het niet.. vind ie zelf ook logisch hoor trouwens.. Het is niet nodig en is ook nog eens hartstikke duur.Ik heb een biefstuk van 100 a 125 gram hij ook.

Gehakt ballen en zo zijn we weer wat makkelijker in, ik maak meestal dan in een keer een kilo ofzo.. en dan daar 6 a 8 ballen van dan eet hij er wel eens 3 maar meestal 2 en wat over is gaat in de vriezer.makkelijk voor een andere keer

2. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

10 sep 2008
    1.236
    0
    0
    Ja goedkoop is het niet dat klopt, maar mijn man lust nou eenmaal niet zo veel ander vlees en ik ben van mening dat hij meer dan genoeg inbrengt qua inkomen dat ik geen reden kan bedenken waarom ik hem geen groot stuk biefstuk voor zou schotelen, hij is nou eenmaal een lekkere vleeseter en werkt er hard genoeg voor. Kijk zou ons inkomen stukken minder zijn dan is het natuurlijk een heel ander verhaal dan zou hij ze evengoed zo groot krijgen maar dan minder vaak. Daarbij heb ik zelf liever een karbotje dan een biefstukkie dus dat scheelt, dan zou mijn biefstukkie lekker bij de slager blijven ;)

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

dat snap ik helemaal hoor mamatje.. wij kunnen het niet missen das een heel ander verhaal.

Lekker die grote biefstuk blijven kopen, mocht het ooit eens minder gaan weet je wel waar je gelijk de grootste klappers qua uitgaven heb zitten en die kan verminderen..

4. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

10 sep 2008
    1.236
    0
    0
    Het is maar net wat je inkomen is, en wat je gewent bent. Daarom zei ik ook dat alk ons inkomen er niet naar zou zijn geweest hij ze evengoed zou krijgen, maar ja dan toch wel een stuk minder vaak, en dat is ook logisch. En net wat je zegt, mocht er ooit iets gebeuren waardoor ons inkomen stukken lager is, weet ik echt wel waar ik op moet bezuinigen ;)

5. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Ik eet bijna geen vlees, scheelt ook een hoop ;)

6. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij zijn ongeveer 2800 euro aan vaste lasten kwijt, inclusief boodschappen en brandstof. Ik studeer nog wel, dus studiekosten heb ik er ook bijgeteld. Ik denk dat wij vooral zouden kunnen besparen op boodschappen (maar ons motto is eigenlijk: op eten wordt niet bespaard ;)), daar geven we ong. 200 euro per week aan uit sinds Milan er is (dus wel incl. pampers ed).

Deel Deze Pagina