Wij zitten op 1430 aan vaste lasten, huurhuis, 1 auto. Benzine en leefgeld zit hier niet bij. Maar hebben ook geen kdv nodig.
1959 incl kinderopvang. 1356 zonder. Benzine en boodschappen niet meegeteld. Ik tel mijn vaste lasten zelf incl kot, dan kom ik incl benzine en boodschappen(ruim budget dus incl cadeaus, verzorging, dagjes weg) op 1800. Ik kan dan nog zo'n 500 tot 800 sparen afhankelijk van m'n bonus.
Ik heb per maand 1396 kwijt aan vaste lasten. Hier zit wel het sparen van 250,- per maand bij omdat dit gewoon elke maand met automatische incasso naar de spaarrekening gaat. Ook zit hier 134 euro aan eigen bijdrage voor de kinderopvang bij dus ik denk dat ik het best netjes doe! Ga wel verhuizen naar een grotere woning binnenkort dus dan zal het allemaal wel wat hoger worden. Heb trouwens een koopwoning en ik ben samen met mijn zoontje dus dat scheelt waarschijnlijk ook veel in de lasten.
Ik heb een sheetje waarin alle uitgaven staan, maar daar is echt alles in meegerekend, ook het sparen, kleding, cadeautjes, echt alles . Als ik alleen de vaste lasten reken, dus echt alles behalve boodschappen, sparen, auto onderhoud en kleding kom ik op ongeveer 2000 euro vaste lasten. Kinderopvang is hier maar 60 euro. Ik vind het altijd lastig vergelijken, iedereen vind vaste lasten weer anders volgens mij en als je kleine kinderen hebt en veel opvang, zijn je vaste lasten echt een stuk hoger.
1750,- met een koophuis. Dit is zonder boodschappen, benzine, spaargeld ed. Echt puur de vaste lasten. KDV zit hierbij (164), maar die gaat er per volgende maand vanaf. Dan komt er een papa-dag voor in de plaats
Vaste lasten is ongeveer 1300. Dat is voor hypotheek, zorgverzekering, alle andere verzekeringen (inboedel, aansprakelijkheid, auto, levens etc etc), netflix, wegenbelasting, telefoon abbo, internet, benzine, kinderopvang (netto), gas water licht en aflossing van studielening. Daarnaast een boodschappenbudget van 400 euro per maand.
Hyptheekrente aftrek had ik er trouwens niet afgehaald, we krijgen elke maand van de belasting 300 euro dus zou dan op 1700 uitkomen.
Ja, dat denk ik ook inderdaad wel. Wij hebben ongeveer 2600 aan vaste lasten, 600 daarvan is voor het kdv. Straks als de jongste naar school gaat na de zomer, wordt dat al een heel stuk minder. Geloof dan nog 300 euro.
Dit topic komt elke zoveel tijd weer terug. Maar op het moment 3000 euro inclusief boodschappen en sparen voor de kinderen, exclusief leuke dingen en sparen voor onszelf. Wordt over een half jaar meer, dan wordt opvang weer een stukje duurder (nu ouderschapsverlof) en komt er zwemles bij.
Wij rond de 3500 euro. Koophuis incl g/w/l en gemeentelijke belastingen, waterkosten en dat soort dingen, 1 kind. Incl boodschappen, kinderopvang, studieschuld, alle verzekeringen, aflossingen, Netflix, goede doelen en dat soort dingen. O, en ook incl sparen voor gezamenlijk, kind en onszelf.
huurhuis 610 huur 100 gas,water,licht 50 telefoon/internet 35 verzekering (auto,wegenbelasting omgerekend per maand) 50 openbaar vervoer kaart 20 sport kinderen Vergeet vast wel wat maar denk rond de 900 euro per maand? Komen nog boodschappen en benzine bij.
Zorgverzekering? ? Das hier 250 (plus nog 2x 38.5 gespreid eigen risico) per maand en krijgen helaas 0.0 toeslag.