hoi allemaal. nou ja de titel zegt het al, weet iemand hoe hog je baarmoeder zit als je zo'n 14 weken zwanger bent. ik heb zelf het idee dat ik een harde bult voel maar of dat mijn baarmoeder is ? geen idee. kan het zijn dat ie zo ongeveer in het midden tussen de navel en het schaambot zit? kuzz
klopt mommy to be daar zit je baarmoeder nu tussen schaambeen en je navel! je kan als je met je vingers duwt een harde rand voelen dat is de bovenkant van je baar moeder! geniet groetjes
Hoi, Ik ben 15 weken zwanger en mn baarmoeder zit nog niet in het midden, maar wat lager. Zou dat dan te klein zijn?
waarschijnlijk als je een volle blaashebt zit je baarmoeder hoger en kan je hem beter voelen dan als hij lleg is miischien kan je dit uitprobere om hem te voelen. en de een groeit harder dan de ander!
badankt voor jullie reacties. ik was gister aan het voelen aan mijn buik en toen voelde ik iets hards, ik dacht al dat dat mijn baarmoeder was maar wist t niet zeker. mijn man heeft het nu ook gevoeld nu word het voor hem ook alllemaal wat echter. volgende week naar de vk dus ben benieuwd wat zij zegt. kuzz