Wanneer voelden jullie voor het eerst de baby? Ik ben nu bijna 15 weken dus ik denk dat het nog een beetje vroeg is, maar kijk er zooo naar uit om wat te voelen!! Heb geloof ik ook geen bandenpijn nog (is dat raar?) dus ik heb echt zoiets van: Wanneer begin ik echt iets te voelen? Heb gehoord dat het ook afhangt van waar de placenta ligt? Ik weet niet waar ik de placenta heb..
Ik voelde mijn oudste met 16 weken. Nu deze baby voelde ik met 13 weken al en met 18 weken kon mijn man het ook voelen. Mijn placenta ligt voor, maar laag. Bij mijn dochter lag mijn placenta achter. Het is volgens mij heel verschillend bij iedereen.
Wanneer vertellen ze meestal waar de placenta ligt? Ik heb pas eind Augustus weer een echo (20 weken), neem aan dat ze het dan wel zullen aangeven?
Met 14 weken voede ik wel af en toewat maar heel anders dan paar weekjes later. Toen waren het meer een soort kleine steken. Vanaf ca. 18 weken voelde ik de kleine echt bewegen en met 19 weken heeft vl de kleine ook voor het eerst gevoeld
Met 15 weken voelde ik dr al Met 19 weken al hard genoeg voor andere en met de 20 weken echo heeft ze dr eigen ook ff laten voelen hihi
Bandenpijn heb ik pas echt in week 30 een paar dagen gehad. Dus ik denk niet dat je dat perse hoeft te krijgen. Je hoeft sowieso niet alle kwaaltjes te krijgen natuurlijk. Ik voelde rond week 17/18 wat ''plopjes'' rond week 20 heel af en toe een trapje en pas vanaf week 22/23 was het echt duidelijk. Vanaf week 27 dagelijks en veel
ik voel m nu van de week al een aantal keren "iets" gevoeld dat je dacht; zou dat het zijn? Gisteren voelde ik het wel heel duidelijk. Toen legde vriend zn hand op de buik en was t meteen over Nu is kleintje weer wakker en beweegt wat. Ik voel nog niet heel duidelijk en heel veel maar af en toe voel je wel iets
Ik voelde onze kleine meid bij week 19 voor het eerst, maar dat waren meer echt plopjes/gefladder. Nu ben ik 24 weken en voel ik haar elke dag goed schoppen. VL voelde haar bij 22 weken.
Hier voelde ik de uk zelf voor het eerst met 17 weken. Met 18 weken kon manlief hem ook al voelen aan de buitenkant. Placenta ligt hier achter Idd gewoon bij je echo vragen waar je placenta ligt.
De eerste voelde ik bij 18/19 weken en bij deze beeb voelde ik de eerste kleine schopjes al met 15 weken. Beide placenta achter.
Eerste +- 16 weken. Tweede +- 18 weken. Verschilt echt per persoon, per zwangerschap en waar je placenta zit!!
Eerste ongeveer met 19weken 2de ongeveer met 16weken 3de ongeveer met 14 weken Verchilt per persoon en per zwanerschap
Ik voel sinds een paar weken van alles maar ben nog niet honderd procent overtuigd dat het de baby is. Ben nu bijna 15 weken en toen begon ik de eerste te voelen. Daarom denk ik dat het misschien toch wel de baby is, vooral omdat de placenta nu achter ligt.
Ik voel vanaf 13/14 weken gekriebel en dat is steeds duidelijker te voelen. Bij 12 weken had ik al het idee waar de kleine ligt en dit bleek ook te kloppen bij de controle van de vk. Ze kon zo direct het hartje vinden op die plek. De placenta ligt bij mij achter, dat scheelt. Bij de termijnecho bij 12 weken werd er gekeken waar de placenta lag bij mij
Vanaf week 15/16 echt duidelijk het vlinder gevoel zeg maar. En sinds Week 18 echt duidelijk schoppen etc.