Zo herkenbaar.. Zat gisteren ook ff in de dip..waarom kan t niet gewoon makkelijk.. Ik ben de eerste x ook zwanger geworden via Iui dus ik weet dat t kan Maar t is zo zwaar (mentaal)
Ik heb net een eigen topic aangemaakt, ik was zo gefrustreerd dat ik niet eens gekeken heb naar wat voor topics er al waren maar meteen op nieuw topic geklikt. Ik herken je gevoel. Het lijkt allemaal soms zo waardeloos, zo leeg.. en de hoop wat steeds verder weg zakt. Hoe moet je het allemaal nog volhouden... Sterkte!
Ladies, hoe is het hier? Ik had mezelf even verbannen van zwangerschapsfora, even de focus weer op wat anders... Nog steeds schieten de hormonen en emoties alles kanten op, maar het gaat weer de goede kant op Ik ben intussen begonnen met afvallen, rustig aan en geen crashdieet oid. Toch lukt het me deze keer wel goed en is er inmiddels 4,3 kilo af! Ik doe het voor mezelf, om beter in mijn vel te zitten, maar het zou natuurlijk super zijn als het ook nog een positief effect heeft op mijn cyclus/vruchtbaarheid!