Hoe hou ik andere katten buiten?

Discussie in 'De lounge' gestart door daantje78, 29 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Nou, we hebben de oplossing gevonden hoor, hebben nu een kattenluik met magneet. Was maar 60 euries. en ipv een halsbandje (wat meneer steeds sloopt) hebben we een tuigje erbij.
    Enne, om te benadrukken wat voor mietje het is, een mooi roze tuigje ;) :)
    Hopen dat ons katertje er ook de humor er van inziet ;)

2. Clau

Clau Actief lid

8 okt 2006
    313
    0
    0
    Twente
    Zit je kat met dat tuigje aan een lijn? Want dan moet je wel oppassen dat 'ie zichzelf niet ophangt hoor. Als je wilt wil ik je wel een foto sturen van hoe wij de tuin hebben afgezet. Onze katten kunnen er niet uit en andere katten kunnen er niet in. ;)

3. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Tuigjes kunnen ze ook uit krijgen hoor, nog makkelijker als een halsband.
    Wij hadden oen we onze lisa net hadden ene tuigje gekcoht om haar eerst buiten event e laten wennen omdat ze een akelig verleden had en dus wat schuw was. Ze kuierde heelrijk aan dat uigje, toen schrok ze van een geluid, maakte amper 5 seconden wat sprongen worstelingen. In het volgende plaatje zat zij binnen en stond ik met een leeg tuigje in de tuin :)

4. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Wij hebben trouwens geen luik. Laat onze dames als ik thuis ben een poosje naar buiten, maar ze hebbne er niet zo heel veel behoefte aan, gaan hooguit even naar de buuv maar nooit verder. Wel heeft de buuv een kater die nogal chagerijnig en territoriaal is en dus onze meiden opjaagt en wil knokken. Meiden telkens verschrikt naar binnen.
    Als straf voor m hebben we in oktober een mooi rood katertje aangeschaft die nu een half jaar is en een flinke knaap lijkt te gaan worden terwijl die kat maar een klein opdondertje is. Zodra onze Diablo nog wat groter is en van zijn mannelijkheid ontdaan is (aanstaande woensdag, ocharme) laten we hem er s mee afrekenen :evil:

Deel Deze Pagina