Dames, Ik heb een vraag. Ik heb twee miskramen gehad, waardoor ik niet weet hoe een gezonde zwangerschap moet voelen. Ik heb steekjes in mijn onderbuik. Vlakbij en/of achter mijn schaambot. Ik zou denken dat het mijn baarmoeder is. Zijn steekjes tijdens een prille zwangerschap goed, of niet????? Ik ga nu echt aan alles twijfelen! Alvast bedankt!
ik had eerst een miskraam en ben daarna gelijk weer zwanger geworden, ik heb echt n paar weken flinke steken gehad, maar schijnbaar hoort het erbij, zolang je geen bloed verliest is er weinig aan de hand, kan ook nog de innesteling zijn in je baarmoeder....
ik had in het begin ook flinke steken. Kwam waarschijnlijk door m'n darmen en baarmoeder die aan het groeien was en onder invloed was van hormonen. Was niet prettig maar bij mij hoorde het er gewoon bij.
Ik heb dat ook en ik hoop dat het allemaal goed is. Volgens mij is dat de baarmoeder die groeit. Die zit net achter je schaambot. Vervelend is het wel.
Beide keren gehad, eerst waren het van die soort zenuwtrekjes maar bij de tweede zwangerschap waren ze wel wat aanweziger. Niets aan de hand meid!
hier nog een met steekjes, De 1ste keer zwanger, dus wist ook niet echt of het hoorde, maar heb ook steekjes heel laag in mn buik.... lijkt af en toe op krampjes van ongi ofzow... Ik geloof dat we ons niet te druk hoeven maken....
dankjullie wel voor de reacties! Ik ben al weer (grotendeels) gerustgesteld. Al denk ik niet dat ik helemaal gerustgesteld zal zijn deze zwangerschap....... Maar het is fijn om te lezen dat het er gewoon bijhoort!
hier ook in t begin heel veel steken/steekjes gehad dit bleken mn banden te zijn.... je uk is gewoon een heerlijk buikhuisje aan t bouwen
Tata, een goeie echo, heerlijk! Geniet er lekker van! Heb je misschien nog gevraagd waar de steekjes vandaan komen? Ik mag pas 1 sept. het lijkt allemaal zo lang te duren....
Hi paradijsvogel en soepstengel, Tja dat wachten is vervelend! Maar ik heb wel spijt van mijn echo met 6 weken. Heb best wat stress gehad omdat het hartje niet klopte. Ik had wel gevraagd of ik iets kan doen om mn darmen beter te laten werken....pruimen eten was het antwoord.... Morgen dus even naar de AH. Die steekjes is volgens mij het groeien van de baarmoeder. Slaap lekker!
Daarom ga ik ook niet zo vroeg, ik ga 1 sept. dan ben ik 8 weken en 1 dag. Dan moet het toch al wel duidelijk zijn.