Ik heb zaterdag positief getest en heb diezelfde dag mijn moeder nog gebeld (zij is nu op vakantie) en gister hebben we het aan mijn vader, stiefmoeder, broertje, zusje, hun aanhang en mijn oma verteld. Zij zijn ook degene die ik het zou vertellen als het fout gaat, dus daarom hebben we het hun nu al verteld.
Ik heb het inderdaad aan mijn ouders verteld, vooral tegen mijn moeder kan ik mijn mond niet houden. Ik weet dat zij het aan 1 iemand doorverteld, haar moeder Dus dat is allemaal niet erg. Vertel het binnenkort ookaan mijn schoonmoeder en de rest wacht maar even. Ik wil eerst zeker weten dat het goed zit.
Een vriendin van mijn schonk voor zichzelf dubbelfris in een wijnglas in. En serveerde de rest gewone wijn. Visite had niks door!
Wat een hoop nare ervaringen met 'doorvertellers' hier zeg. Daar heb ik indertijd geen rekening mee gehouden (en het was gelukkig ook niet nodig).. Ben wel benieuwd hoe het uiteindlijk voor Ann is gegaan gisteren!
Hahaha is ook een idee idd Na jullie berichten hier allemaal te lezen dacht ik bij mezelf idd ik wil ook als het fout gaat alles met hun kunnen delen... Met mijn vriend overlegd en die wilde dat ind. ook. Dus ik heb mijn zusje, schoonmoeder en moeder het gisteren meteen verteld. Mijn vader en zijn vrouw zaten de hele avond met vrienden die over zijn uit het buitenland, en een week bij hun logeren, dus kon daar jammer genoeg echt niet tussen komen... Maar we hebben ons voorgenomen vanavond, wanneer de visite weg is, de auto te pakken en alsnog daarheen te crossen om ze het mooie nieuws te vertellen. Voelde echt als een opluchting en ze waren allemaal zo blij Leuke verhalen btw om zo te lezen hoe jullie het aanpakken! Ik ga met mn verjaardag 1 September idd gewoon iets van druivensap halen en vrolijk in een wijnglas meedrinken hahahaha
Ik had het direct na het testen aan mijn ouders en mijn zusjes verteld. MOcht het toen misgaan ik toch wel graag steun van hen had willen hebben. Zij hebben netjes hun mond gehouden en na de termijnecho van 9 wkn waarop we zagen dat het hartje klopte, hebben we iedereen ingelicht.
Gefeliciteerd! Heel herkenbaar. Ik kan ook niks voor me houden zeker niet als ik er zo vol van ben. Dus wij hebben besloten om het voor niemand geheim te houden. Wij komen allebei uit een groot gezin. Iedereen weet het al. Ook al mijn vriendinnen zijn inmiddels op de hoogte. Als ik 9 weken zwanger ben ga ik naar de verloskundige, daarna ga ik het ook op mijn werk vertellen.
Mijn familie wist het na een week al, omdat ik uit elkaar knapte van spanning. De rest van de wereld heb ik wijsgemaakt dat ik aan de Sonja Bakker was en dus geen alcohol mocht. Ik was trouwens al 3 maanden van te voren gestopt met alcohol, dus iedereen was er tegen die tijd wel aan gewend. Vond het wel handige smoes want het "verklaarde" ook meteen waarom ik niet alles meer wilde eten en alleen maar muizenporties nam.
Hihi, herkenbaar. Wij hebben het de ouders heel snel verteld. Nog voor we ze weer zagen (wij wonen nogal ver van onze ouderlijke nesten). Maar ik ben ook close met mijn tantes en die heb ik een beetje gemeden tot we de eerste echo hadden. Daarna was mijn vader snel jarig en had ik de hele familie bij elkaar en heb ik met een smile de echo laten zien zonder iets te zeggen Onze 'regel' was: we vertellen het iedereen die we het ook zouden vertellen als het mis zou gaan. Dat waren onze beste vrienden, ouders en een paar close collega's.
Volgens mij is het helemaal goed gekomen bij Ann En het inderdaad vertellen aan ouders broers/zussen zou ik ook doen. Spannend allemaal hoor!
Voor degene die het nog niet willen vertellen, maar wel bier drinken kan je natuurlijk ook alcoholvrij bier drinken. En de tip van het dubbelfris kon ik ook erg waarderen. Die ga ik ook uitproberen! Thanks!