hoe hou ik het netjes 'daar beneden'?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jane1975, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nienchen

nienchen Lid

6 mrt 2009
    84
    0
    0
    ik lig ook in een deuk whahahah. Had er nog niet zo bij stil gestaan. Gelukkig heb ik nooit zo'n bush bush, dus het is het nog te overzien. Waar vrouwen zich al niet druk over maken, he? Succes ermee!

2. Mama van naomy

Mama van naomy Actief lid

24 mei 2008
    137
    0
    0
    Hier ook nog steeds zelf scheren bij de eerste deed me vriend het op het laaste maar die was nie zo handig haha en uit eindelijk toen het begon was nie zo lang en boeide me het echt niet of er een bos haar op stond of niet hield me daar nie mee bezig gyno heb wel meer gezien ik zou me dan helemaal moeten schamen want heb een piercing daar komt om zelfde neer toch haha

3. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Vind ook niet dat je je hoeft te schamen hoor. Die mensen hebben dat wel vaker gezien idd. En ze snappen heust wel dat je daar op het laatst geen zin in hebt. En dat de meeste er niet eens meer goed bijkunnen.
    Zou me er zelf alleen niet lekker bij voelen. Maar idd, als je eenmaal bezig bent met bevallen heb je wel andere dingen aan je hoofd.
    Nu gaat het allemaal nog goed, al zit mijn buik wel al een beetje in de weg. Mijn vriend gaat het niet doen denk ik. Veels te bang me pijn te doen.

Vind het voor mezelf nu genoeg om het aan de voorkant niet te lang te laten worden. Maar wil onder echt alles eraf hebben (leuk die details :oops: )

Wel leuk al die verhalen te lezen hier! :D

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ik heb vandaag toch zitte klunzen! was al eventjes geleden dus echt netjes was het niet meer maar bij 30weken zwangerschap is het wel een hele kunst geworden als het je dan nog lukt! haha Vanavond word mijn Picasso-kunstwerk gecontroleerd door hubbie of het beetje netjes erbij zit weer :p

5. skatje22

skatje22 Actief lid

16 sep 2006
    197
    0
    0
    Whahaha!!

Ik lag toen ik hoogzwanger was ook altijd zo ongeveer op mijn kop in de douche om er nog bij te kunnen! =D>
    Mijn vriend had het ook kunnen doen hoor, maar ik vond dat ik het zelf nog steeds het beste kon!

6. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    heb mijn vriend gevraagd of ie me deze week even de grasmaaier pakt.. heb echt van die stugge zwarte haren.. wil mijn baby dat niet aan doen als ze er uit komt.. eerst door dat oerwoud heen.. :)

7. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    mijn man grapt altijd dat de beebs dan denken dat ze duur geboren zijn (meteen een bontjasje om hun nekje hahaha ik moet er wel om lachen..

8. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    bij de eerste ben ik gewoon blijven scheren met een mesje en zo nu en dan even kijken in de spiegel hoe het eruit ziet, dit doe ik straks weer.

manlief vind het veelste eng om mij te scheren met mes (is denk ik bang om mijn lip eraf te scheren hahaha)

9. pastasalade

19 feb 2009
    15
    0
    0
    Ben ik de enige die gewoon alles laat staan?
    Ik maak me er niet zo druk om, die verloskundigen en artsen vinden dat toch normaal?

10. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Ja de artsen zullen het wel normaal vinden, maar vind het zelf niet fijn. En mijn vriend trouwens ook niet.
    Ik verwacht eigenlijk ook van hem dat hij het een beetje bijhoudt. Vind het zelf niet fris aanvoelen als ik het niet bijhoudt (maar dat is onzin natuurlijk)

Och, ieder voor zich denk ik maar...

11. jobijntje

jobijntje Actief lid

22 nov 2008
    146
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik scheer mezelf ook altijd helemaal, maar ik heb zo'n gigabuik dat ik al een poos niks meer zie, en voorover bukken vind ik niet meer fijn. Dus laat het maar groeien, ook lekker geen irritaties meer! Van de zomer was het zo gaan irriteren dat er zelfs wondvocht uit kwam, ik moest toen zelfs de huisartsenpost bellen! Dat is pas genant!!! Wat ik me nu wel steeds afvraag is hoe het zit als je gehecht moet worden, gaan ze het dan alsnog scheren? En ik moet er ook niet aandenken om pukkels en irritaties te krijgen als ik er net een kind uit heb geperst, alsof t dan nog niet gevoelig genoeg is?! Dus ik denk dat ik de oplossing van tondeuse wel het makkelijkste vind...

12. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Ik scheer ook alles weg... al jaren en dat blijft ook. Vind het super ranzig om het te laten staan, gewoon onhygiënisch... :sick:

Ik zou me ook schamen als ik naar de vk moet en er springt een bos haren uit mijn broek... :p

Als ik dadelijk nix meer kan zien met scheren doe ik het gewoon blind ;) heb geen ogen nodig om me te scheren.

xxx

Deel Deze Pagina