Ik ben op zoek naar een mooie winterjas, nu is mijn oog gevallen op de positiejas van Noppies. Maar nu is mijn vraag, hoe valt deze jas qua maat? Zelf heb ik nu 2 positiebroeken van Noppies in maat XS en S, deze zitten prima..vooral de XS. Op Mp zie ik verschillende jassen staan, ook in maat S. Zal dit een goede passende maat zijn?
Persoonlijk vind ik Noppies altijd goed op maat vallen. Hoe het met een jas is weet ik eigenlijk niet, maar zou het wel aandurven om die iets groter te nemen omdat je er vaak ook dikkere kleding onderdraagt in de winter. Succes ermee!
Ik denk dat het wel een goed passende maat is als je normaal gesproken ook die maat hebt. Als jij normaal gesproken XS heb dan zal een gewone S wel makkelijk passen denk ik .Noppies is een goed merk Ik heb tot nu toe al mijn kleding ook in dezelfde maat kunnen kopen als dat ik normaal ook had inclusief mijn jas. Ik weet niet of je hem laat bezorgen of dat je hem gaat halen?? Anders had je misschien van te voren kunnen passen?.
Normaal gesproken heb ik maat S/36 Omdat Noppies (wat de meesten zeggen) groter valt ga ik er vanuit dat Maat S wel past. Ik laat de jas bezorgen
Pas heb ik een jas van Noppies gepast in de winkel. Zelf heb ik ook altijd maat S, maar als ik deze jas ga kopen ga ik toch voor een XS. Vond de jas ruim vallen, net als de broeken. Neem daarvan ook een maat kleiner dan anders.