Hoi allemaal, ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ben nog een beetje een groentje en snap er vaak maar weinig van Je leest vaak dat je eisprong ongeveer twee week voor je maandelijks gedoe komt. Maar ik las laatst ook iets dat het al kon 10 dagen na je maandelijks gezeur. Hoe zit t nou? Ik wordt er helemaal een beetje onzeker van Ik weet dat je om het echt te weten moet testen en meten en dat soort dingen.... Ik voel over het algemeen mijn ei wel, en dan klopt de twee week regel redelijk. Maar ben nu gewoon even onzeker omdat ik dat andere heb gelezen..... Ik hoop dat jullie een antwoord hebben. liefs catje
Het verschild van vrouw tot vrouw..... Ligt er ook aan hoe lang je cyclus duurt er zijn meiden die een cyclus hebben van 25 dagen maar er zijn er ook bij van 35 dagen. Dus 1 duidelijk antwoordt is er niet... Wat het meeste voorkomt is idd 2 weken voor NOD je eisprong
Zoals je zelf al aangeeft weet je het pas zeker als je gaat tempen of ovutesten gebruikt. Ik heb standaard mijn ei vrij laat (dag 17/20) maar er zijn ook vrouwen die hun eisprong heel vroeg hebben (dag 10-12). Maar als je in die periode voldoende klust (bijvoorbeeld om de dag) dan is de kans alsnog heel groot dat je goed klust natuurlijk!
Hier afgelopen maanden cyclussen van 34 dagen, deze ronde ovutesten gebruikt en had mijn ei vorige week woensdag! Dag 25 dus! Kortom, gemiddeldes zijn mooi maar niet altijd representatief.. Sluit me bij bovenstaande aan, als je het echt wilt weten tempen en ovulatietesten gebruiken.. Veel succes!!