hoe hou je het vol

Discussion in 'Zwangerschap' started by marra86, Oct 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hihi

hihi Actief lid

Oct 23, 2008
    348
    1
    0
    Juf
    Friesland
    Wij vertellen het ook nog niet iedereen, maar wel onze ouders en broer en zussen. Dan heb je ook wat steun, mocht het wel fout gaan.
    Vrienden vertellen we het na 12 weken en daarna pas op het werk en andere kennissen / familie.

2. tamtam78

tamtam78 VIP lid

Jul 12, 2008
    5,303
    41
    48
    Female
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Ik heb ook 25 november de eerste echo en 13 november de intake.
    Mag van mij ook allemaal wel wat eerder.
    Wil graag weten of het hartje klopt.
    Wij hebben het aan de ouders, broers/zussen verteld en goede vrienden.
    Op het werk wil ik het na de eerste echo doen.
    De baas van mijn man weet het al wel ivm vrije dag.
    Vind het ook moeilijk om op het werk niks te zeggen, maar is wel ff beter.

3. marra86

marra86 Lid

May 27, 2007
    54
    0
    0
    kapster
    amsterdam
    mijn baar weet het ook, want ben meer op mijn wekr dan thuis en doe ook neit een van de ligste beroepen.

zoals nu ik ben echt kapot
    en als ik neit meer kan dan kan ik het mijn baas zeggen..

4. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

Feb 15, 2008
    1,890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    wij hebben het pas na de echo verteld (ruim 8 weken). ik had eerder een miskraam gehad, en toen was het dus echt rot dat ik mensen moest gaan vertellen dat het misgegaan was...

vond het wel supermoeilijk, mn. om het niet aan mijn ouders en vriendinnen te vertellen! maar vriend vond het echt beter om te wachten, dus dat hebben we toen maar gedaan.

gefeliciteerd met jouw zwangerschap in ieder geval, en hopelijk gaat alles goed, en heb je het binnenkort wereldkundig gemaakt. :) geniet ervan!

5. blauwe wolk

Sep 11, 2008
    48
    0
    0
    schoonmaakster
    Ik heb het tegen mijn schoonzus en broer verteld die wist ook dat ik met de pil gestopt was en ze heeft zelf ook al een kind dus daar kan je nog es iets aan vragen. Ouders en oudere broers en zussen wil ik het met 8 wk denk ik vertellen en vanaf 12 of 13 weken mag iedereen het wel weten. Maar ik vind het ook wel erg moeilijk om mijn mond te houden. Maar goed, iedereen moet het inderdaad maar voor zichzelf weten.

6. HJ1977

HJ1977 Actief lid

Jun 6, 2007
    447
    1
    0
    Wij hebben hetzelfde gedaan als hihi.
    Eerste de beide ouders en een vriendin. Bij 11 weken en een paar dagen (na de tweede echo) de rest van de familie.
    Het leek ons, als het mis zou gaan, prettig om onze ouders als steun te hebben.

Achteraf waren we hier heel blij om.
    Met 8 weken heb ik een bloeding gehad met stolseltjes, waarvan we heel erg zijn geschrokken. Direct daarna een echo gehad, maar er zat een boontje met kloppend hartje. Omdat we het toch wel eng vonden en ik nog een paar dagen heel licht bloed verloor waren we erg blij dat we het nog niet verder hadden verteld. Dan pas dringt door wat voor impact dat zou hebben op jezelf.

Bij de echo van 11,5 weken bleek trouwens ook dat we zwanger zijn van een tweeling. Dus erg fijn dat we verder niemand iets hadden verteld, want toen konden we direct dubbel leuk nieuws brengen! Hebben we ook direct na de echo gedaan. ;)

7. RomyDani1719

RomyDani1719 Bekend lid

Oct 19, 2008
    637
    0
    0
    verkoopster
    purmerend
    ik heb het iedereen vertelt toen ik 5 weken was... kon het niet geheim houden haha...

Share This Page