Hoi iedereen, Ik hoor steeds dat als je HCG-waarde lager is dan 5 dat je niet zwanger bent. Maar op mijn laboverslag staat alleen <10 IU/L, zonder een verdere waarde. Heeft nog iemand dat al eens gehad? Ik kan spijtig genoeg niet bij mijn HA terecht, Groetjes, Sandra
Sorry kan je niet helpen! Weet helemaal niet hoe hoog die moet zijn! Ken alleen POSITIEF en NEGATIEF! Sorry! Suc6! Groetjes Marjo
Hoi hoi, Kan je het ook niet aan de doktersassistente vragen ? of is de praktijk gesloten ? Hopelijk krijg je snel duidelijkheid. Liefs, Bibu !
Bedankt voor jullie snelle antworod! Ik kreeg nu pas het verslag van Oktober, maar vraag me af of ik toen geen miskraam gehad kan hebben (dat zou dan betekenen dat mijn pil niet voldoende opgenomen wordt), maar met dit soort vragen kan ik spijtig genoeg niet bij mijn arts terecht, hij verklaarde me toen al gek dat ik een bloedonderzoek wou... Toch bedankt! Liefs,
Zoek een andere huisarts of is dat geen optie. Je hebt iemand nodig die je angsten begrijpt. Suc6! Groetjes Marjo
Spijtig genoeg is dat ook geen optie nu, het zijn nog 4 weken examens, en ik ben niet in de mogelijkheid om even naar ergens anders te gaan. En zomaar een vreemde arts opbellen lijkt me ook vreemd
zijn er geen meerdere artsen bij jou ha in de praktijk? vraag anders aan de doktersassistente of die eens jou verhaal wil luisteren... en dan moet je gewoon zeggen dat je je niet serieus genomen voelt door de dokter die je nu hebt. Succes! Kus van Swiggy
Spijtig genoeg niet, ik woon in een dorpje waar maar één arts is, en van assistenten of meerdere artsen hebben ze hier nog nooit gehoor Maar ik zal er maar gewoon vanuit gaan dat het negatief was. Misschien had ik maar een waarde van 3 IU/L of zo, da's ook kleiner dan 10 en niet zwanger Heel erg bedankt voor jullie steun en snelle antwoorden! Als ik de gelegenheid heb, dan vraag ik het zeker eens aan een arts! Liefs,
<10 houd in dat je hcg onder de 10 was, normaal heeft iemand die niet zwanger is een hcg waarde van 2 waarschijnlijk wordt dat in verschillende opties aangeduid op je labverslag... <10=minder dan 10 en >10 hoger dan 10 hcg wat dus kan duiden op een "eventuele" prille zwangerschap.... succes
Dat dacht ik al, ik vond het alleen vreemd dat men niet meer over <5 Iu/L praatte, maar over < 10 IU/L. Maar dan mag ik dus zeker zijn dat ik niet zwanger was? Bedankt!