nav een ander topic ben ik benieuwd hoelaat jij en je partner opstaan op een werkdag... mijn man staat elke dag om 05:00 op om vervolgens om 05:45 op weg te gaan naar zijn werk. ik sta op 07:45 op en vertrek om 08:10. hoe is dit bij jullie?! en is dit heel erg veranderd sinds er kinderen zijn?!
Wij hebben nog geen kind, maar vriendlief staat om 6.15 op en ik om 7.00u. Al gaat dat per juni veranderen, dan ga ik op een andere locatie werken (verder weg en eerder beginnen) dus moet ik ook om 6.15 op!
Ik sta om 6.00 op als ik moet werken. Als ik niet moet werken om 7.00-7.30. Op zondag is mijn uitslaapdag dan ben ik niet beneden voor 10.00 Mijn vriend wekt in ploegendiensten dus is altijd anders. Nog geen kinderen hier maar ik denk dat ik dan niet meer kan uitslapen en het meer elke dag vroeg er uit is. En mijn vriend zal dan minder kunnen slapen...
me man staat om.6.uur op en gast 6:30 naar ze werk ik word meestal.rond 7uur wakker door me zoontje voor we kinderen hadden kwam ik rond 9 uur uit bed ik begin om 12 uur met werken
Als mijn man dag dienst heeft staat tie om half 6 op en ik om 7 uur ( ik iedere dag trouwens, zit in dat ritme ) als mijn man andere diensten heeft dan staat hij later op dan ik. Als hij vrij heeft wisselen we om en om om de kids te doen.
Als we allebei moeten werken: 6.10 zodat we samen de kids kunnen doen. Als man lief alleen moet werken: 6.45 en ik rond 8.00
Verschillend hoe laat mijn man op staat maar meestal rond 07.00 de wekker gaat rond 06.30 Als ik een ochtenddienst heb (komt niet zo vaak voor) sta ik rond 06.30 op en rij rond 07.00 weg. Mijn man verzorgd onze dochter en brengt ze bij onze vrienden (vriendin past op als ik ochtenddienst heb) Als ik vrij ben ga ik er meestal rond 08.00 uit samen met onze dochter.
de ma, di en vr om 7.00 en de rest van de week ligt eraan waneer mijn zoontje wakker wordt meestal rond 8.30.
Als ik moet werken, probeer ik om 5.40 op te staan, maar vaak wordt het 10 minuten later.. Ik moet om 7.00 beginnen namelijk, en vaak moet ik mijn zoontje nog naar 1 van de 2 oma's brengen. Als mijn vader oppast, sta ik 10 minuten later op, omdat hij hier binnen komt zitten tot Kenji wakker is. Mijn man staat meestal ook rond 6.00 op.
Mijn man staat om 6.30 op en vertrekt 7.30 naar zijn werk. Ik sta op dit moment om 8 uur op om naar therapie te gaan, ik moet om half 9 weg. Ik heb geen baan en geen kinderen dus normaal had ik geen vaste tijd om op te staan.
mijn man staat om 5 uur op en om half 6 de deur uit (voor mijn verlof) stond ik om 07.30 op en 08.15 deur uit eind van de maand moet ik weer werken, denk dat het dan 07.00 op staan word, 07.45 kleine bij oma brengen, 08.15 naar werk
Man staat rond 7 uur op en ik rond 7:30. Voor een werkdag is dit eigenlijk nauwelijks veranderd sinds er kinderen zijn. In het weekend natuurlijk wel... wij slapen om en om lekker uit! Heerlijk!
wekker van mn vriend gaat om 6.30, 7.00 weg. Als ik werk sta ik om 7.30 op en ben om 8.00 weg, in die tijd kleed ik ook ons zoontje aan enz. Eten doet hij bij de oppas
Als we moeten werken gaat de wekker om 06.15u en ga ik er rond 06.30u/06.45u uit en om 07.30u ga ik weg. Mijn man gaat dan tegelijk met mij uit bed en vertrekt meestal rond 08.00u Op mijn vrije dagen staan we allebei rond 07.30u op en vertrekt mijn man rond 08.00u/08.30u.
1e kindje is nog onderweg! M'n partner staat op om 6.15 Ik ergens tussen half 7 en 7 uur Zal zeker anders worden als ons zoontje er is.
7:30 als onze dochter wakker word doordeweeks. In het weekend mag een van ons uitslapen en de ander staat om 7:30 op voor onze meid. Zo kunnen we allebei altijd 1 dagje lekker uitslapen.
Verschilt per dag. Alleen in het weekend is mijn echtgenote eerder wakker dan ik. De werkdagen sta ik om 0630 uur op en zij pas om 0830 uur.
M'n man staat elke werkdag om 6 uur op en is om 6.15 de deur uit. Ik sta op maandag en woensdag op zodra hij de deur uit gaat, kleed me aan, doe de kinderen en dan breng ze tussen 7 en 7.15 naar het KDV (beetje afhankelijk van hoe goed ze doorwerken ). Daarna rij ik gelijk door naar het werk. Op dinsdags sta ik rond half 7 op en vertrek tussen 7 en 7.15 naar het werk. De kinderen zijn dan al bij oma (slapen daar van maandag op dinsdag, zodat ze niet zo vroeg wakker gemaakt hoeven te worden). Bij ons is het tijdstip dat we op moeten staan niet zozeer afhankelijk van de kinderen, maar vooral waar de klant zit waar we naar toe moeten (werken beide voor een detacheringsbureau).
Wij staan om 6 uur op, zitten om 7 uur in de auto en zijn om 8.15 aan de zaak. Met de kids is dit niet veranderd. (behalve dan dat ik nu een jaartje thuis blijf)