in zn nekvelletje blijven pakken en bij de buren in de tuin blijven zetten. Mijn katten zijn iets ouder en daar heb ik een lichte slipper voor. Aan de voeten niets aan de hand, maar in de hand betekent o o .... rennen Maar bij zo'n kleintje vind ik dat zielig. Mijn buren hebben ook een kleintje en als mijn poezenmeid boven zit (zit graag in een opgesloten kamer, en vraag me niet waarom) dan heb ik de deur ook open en komt er een heel klein zwart hummeltje aangehobbeld. Eén van de andere brengt hem dan naar buiten en gaat daar met hem spelen.... Dus misschien je katers africhten om de kleine poezel naar buiten te brengen
Nou je kon me opvegen vanmiddag. Had mijn hoop zo'n beetje op mijn jongste zoon gevestigd, tuinslang wat aangezet(vindt R. zo leuk, zo'n piesstraaltje en dan uit drinken en een klein beetje mee spetteren, gek kind). Nou daar zaten ze hoor. Kat en kind hadden de grootste lol!?!?!? MET DE TUINSLANG! Mafkees!!!!!!!!! Daarna samen in de speeltunnel liggen rollen, mijn katten rennen weg als R eraan komt maar deze kleine man vindt hem fantastisch. Dat verzin je toch niet! Moet er eigenlijk wel heel hard om lachen. Tot nu toe sproeit hij ook niet en gedraagt hij zich netjes, jaagt alleen mijn katten wat op maar die tikken wel van zich af als ze hem zat zijn. Ik doe nu maar mijn best om te zorgen dat hij vooral niet eet van de kattenbrokken ik ben bang dat hij dan blijft wonen, das ook zo lullig voor de buren. Maar hij lijkt onwijs op mijn kater dus het valt ook niet echt op als hij binnen rondhobbelt, mijn kat is maar een klein mannetje en dit is een flinke kitten dus ze zijn gewoon bijna even groot! Liep net een kat om mn stoel te dralen, dus ik aai, kijk, kijk nog eens, is het weer die boef. Hij is de hele middag in mn tuin (en huis als hij de kans kreeg) geweest, heb hem net nogmaals teruggebracht en hij kukelde om van slaap bij zijn baasjes thuis dus ik heb ff rust whahahaha
Jaa lache! Echt heel lijp! Hij lijkt echt op onze oude kat, vroeger hadden we net zo'n aap thuis. Die kon serieus de koelkastdeur openmaken, trok er filet american uit een maakte het bakje zo open om hem leeg te eten. Ik hoorde net van de buren dat deze meneer daar de koelkast ook al openkreeg whahahaha die krijgen t nog druk
wij hebben het probleem ook gehad met een buurtkat.. ik heb nu een speciaal kattenluik die alleen reageert op de chips van onze eigen katten, de rest komt er niet in! (de eerste week heeft de buurtkat woest aan dat ding zitten krabben, hahahaha)
Lilalief dat is een geweldig idee, ware het niet dat de katten alleen achter mogen komen(of kunnen, anders kunnen ze naar boven en wil ze alleen in de huiskamer en buiten hebben) en ik ramen van plafond tot vloer heb, de deur is ook grotendeels glas. Wat dus inhoud dat ik daar een nieuwe deur voor zou moeten aanschaffen en de boel dicht moet houden Dat heb ik liever niet. Gisteravond hebben ze hem binnengehouden tot een uur of 10 geloof ik, toen kwam hij hier weer binnenwandelen om eens even in de gordijnen te klimmen. Oh moest zo lachen, wat een nozem. Vannacht wel het raam opengelaten voor mijn katten en er lagen er ook maar twee(mijn eigen dus) toen ik beneden kwam dus t is goed gegaan
Anders suiker in het water doen,houden zeniet van tenminste onze katten dan moeten ze flinkschoonmaken.. hihi we een eigenwijsje hoor hahaha
Tot nu toe kun je er wel om lachen, dus misschien moet je het zo maar laten. Ik zou me in ieder geval niet in allerlei bochten wringen om andermans kat buiten te houden: hun kat, dus hun probleem. Laat ze hem maar binnen houden ofzo.