Hallo, Zoals aangegeven heb ik twee vraagjes: - Onze peuter van 2,4 jaar slaapt sinds kort weer erg slecht. Daarom dachten we eraan om een slaaptrainer te gaan gebruiken. Hebben jullie hier ervaring mee? - Binnen enkele maandjes gaat onze peuter naar school maar hij is nog niet droog. Hij vindt het niet fijn om op het potje te gaan zitten. Soms lukt het wel heel goed maar meestal niet. Hij geeft wel al aan dat hij pipi moet doen maar gaat niet zelf op het potje zitten. Alvast bedankt!!
Wij hebben een digitale wekker gekocht waarbij we de minuten hebben afgeplakt. Hem verteld dat hij uit bed mag komen als hij de 7 ziet... hier werkt het goed. Schrok me de tandjes toen ik de prijzen zag van een slaaptrainer Maar das ieder voor zich. Maar je peuter is toch ruim 2? Of gaat hij naar de psz... Daar hoeft hij niet zindelijk te zijn he? En ruim 2 is best jong. En meteen op de wc met een verkleiner? J. wilde ook niet op t potje, totdat we mooie stickers hebben.gekocht met hem en hij zn potje mocht versieren.. Dit werkte in combinatie met een plaskaart...