Hoe houd jij je was mooi wit??

Discussie in 'De lounge' gestart door Fuchsia, 5 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik doe altijd een schepje vanish bij witte was

2. Sherry

Sherry Niet meer actief

Idd een schepje vanish en ook er voor zorgen dat mijn vriend de was niet doet. Dat krijg je ook rare kleuren combie's. Hij bedoeld het allemaal goed :p

3. Leentje21

Leentje21 Bekend lid

1 feb 2011
    690
    0
    0
    Ik gebruik altijd Robijn stralend wit met een schepje vanish witte was.
    Robijn ruikt zo heeerlijk! Dan zit ik altijd een beetje ''high'' aan mijn was te snuiven haha!

4. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

thnx meiden voor jullie tips!!

5. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Ik gebruik hier ariel wit en vanisch wit crystal nog wat... zitten er zware vlekken in dan bewerk ik die voor.

6. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    als je was grijs wordt dan moet je even je was machine een keer op zeer hoge graad was laten draaien en een zak soda ( zonder verpakking uiteraard hahah ) in de trommel gooien en hup aan doen ( 60 a 95 graden ) heb je geen soda gewoon natuur azijn in het laad pakje doen, halve fles is genoeg.

is je was al grijs gebruik even een was middel van hg die grijze was goed weer wit maakt en dan in de zon hangen.

dat grijs worden licht er vaak aan dat er oud water in je wasmachine ligt en dat wordt vaak grijs of zwart als je niet genoeg op 60 en 95 graden wast ( bacteriën ) gebruik ook liever poeder dan vloeibaar met witte en gekleurde was en vloeibaar voor donkere was

klaar :D

7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Je kan witte kleding die al grauw is weer mooi schoon wit krijgen met vitragewit.
    dat gebruik ik voor mijn witte uniformen als ze grauw worden.
    Werkt als een tiet!

Deel Deze Pagina