Welke spellen van de nintendo ds zijn leuk voor een jongen van bijna 4? Wilder eerst de mobigo kopen voor zijn verjaardag, maar kan natuurlijk ook kijken voor spellen voor de ds, want daarvan liggen er hier 2 in de la.
Ooh ik lees even mee..! Ik ben dan wel opzoek naar meisjesspellen, maar vaak heb je ook leuke unisex spellen. Ze heeft nu Dora redt de zeemeermin en dora en de ijsprinses (of zoiets) en die zijn beide wel erg leuk. Dora's verjaardagsfeestje heeft ze ook maar die speelt ze wat minder. Dat is meer "mario-achtig" met lopen en springen, terwijl die andere meer kleine minigames zijn (zoals; "zeg kaart! Harder...", rondjes tekenen etc).
Hier zijn Mario (momenteel voornamelijk Mario Kart, maar Mario Bros kan hij ook uren spelen) en Cars favoriet
Ik zou aanraden een rs kaartjente kopen voor 30 euro. Heb je 100 spelletjes of meer van nintendo. Mijn dochter heeft een ds en zo een kaartje en die speelt bijna alle spelletjes diemer opmp staan. Mijn zoon van 5 speelt ze ook op k3 na maar die kan je verwijderen en een ander spel downloaden en erop zetten. Mario, wicky de vicking, spongebob, dora en diego speelt hij erg vaak en nog wel meer diemer op staan maar ik even niet bij naam weet