Onze mening? Of we het nodig achten, of...? Ik begrijp het probleem niet helemaal. Ik trek gewoon warme kleding aan als ik het koud heb, en als het dan nog koud blijft, dan zet ik de verwarming aan. Mocht dat ook niet voldoende zijn, dan maak ik een kruik, doe ik een sjaal om en trek ik een extra paar sokken aan. Zoiets?
Hele dag onder de douche staan Vooral, voeten wassen met warm water, en dan dikke sokken aan, koude voeten is koud lichaam dus zolang je voeten warm zijn heb je al een heleboel kou opgevangen
Omdat het topic in "zwanger worden" staat vermoed ik dat TS doelt op innesteling bevorderen. Je leest hier regelmatig dat je sokken altijd aan na de eisprong of warme douchestraal op je buik etc. zou helpen. TS ik heb op dat gebied niks bijzonders gedaan in de ronde dat ik zwanger werd. Heb wel een keer hele cyclus sokken aangehouden (niet onder de douche uiteraard ) maar dat was ook in de winterperiode dus sowieso wel lekker maar heeft niet geholpen. Je gaat de gekste dingen proberen hè als het wat langer duurt...
In de ronde dat ik zwanger werd had ik tussen 7 en 11 DPO hevige rugpijn en heb ik een nacht of 4 met een kleine electrische deken in mijn rug geslapen. Of het geholpen heeft? Ik denk van wel
Haha @nizzie86 ik heb geen idee of het helpt... maar ik vond dit zo'n typische baadt het niet dan schaadt het niet. Dus heb ik het maar een keer geprobeerd . Net als granaatappelsap, tarwekiemolie, bennen in de lucht, om de dag, iedere dag en weet ik wat nog meer .
Haha, die dingen heb ik ook allemaal al eens geprobeerd . De keer dat ik zwanger raakte was echter van een vlugger-dan-vluggertje, drie minuten voordat we de deur uit gingen, en midden in de kerstperiode waarin ik mezelf helemaal had laten gaan qua eten en drinken, dus sindsdien denk ik: het zal wel. Het heeft volgens mij meer met geluk te maken dan met iets anders. Maar inderdaad, baat het niet, dan schaadt het niet!
Er komen wel weer hilarische topics voorbij! Ik zou zeggen meid heb er schijt aan en geniet van het leven voor je misselijk bent en je geen glas wijn meer kunt drinken. Heb ook veel geprobeerd hoor, maar helpt allemaal geen zak . Gezond leven. Teveel wijntjes, sigaretten dat soort even niet.
Hier ook nooit iets speciaals gedaan qua warmte (wist het niet eens dus dacht ook al; gewoon een vest ofzo extra )
Ik heb laatst gelezen dat je beter ook niet te veel sla kan eten, want dan zou je buik te veel afkoelen.. hoe zit dat dan als je een glas water drinkt?! En een TE warme pittenzak op je buik schijnt ook weer niet goed te zijn. Of een te heet bad. In het begin was ik op alles aan het letten, maar niet zwanger. Nu na 6 rondes doe ik niet meer zo moeilijk. Het ging mijn leven meer beinvloeden dan goed voor me was. De teleurstelling wordt dan ook alleen maar groter als je er zo mee bezig bent.
Nou... in de Chinese geneeskunde wordt een een koude baarmoeder vaak als oorzaak gezien van het niet zwanger worden - is in Azië heel gewoon dat je daarvoor behandeld wordt! Linkje naar een artikel dat het uitlegt. Ik let er niet heel erg op, maar probeer wel sokken aan te doen als ik er aan denk en m'n voeten op te warmen als ze op standje ijskast staan!
Interessant om te lezen Anna. Het gaat er volgens mij dan ook om dat de temperatuur niet te laag wordt en stabiel is. Wat ik lees is dat je in de zomer koud voedsel moet eten. Wat is eigenlijk een goede of gemiddelde basale temperatuur?
Ben geen temperatuur expert maar geloof dat dat echt per persoon verschillend is en er geen goed of fout is En het wordt dus afgeraden koude dingen te eten of te drinken, maar of dat nu echt uitmaakt... geen idee!
Een warm lichaam is beter doorbloed. Een goede doorbloeding is belangrijk voor de innesteling. Dus ja, warm blijven is handig. Gewoon lekker kleden naar de temperatuur. Verder kun je verse gemberthee drinken, dat verwarmt je lijf.