Zwanger worden 2e kindje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pantoffelheldin, 12 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pantoffelheldin

Pantoffelheldin Niet meer actief

Wij hebben in januari besloten om voor een 2e kindje te gaan.
    ik ben heel eerlijk dat ik ovulatietesten echt afschuwelijk vind ( sorry maar het spontane is er dan wel af )
    Heb een app op mijn telefoon waarmee ik mijn cyclus in de gaten houd.
    Mijn cyclus is heel regelmatig en kort , vaak 26 en niet langer als 28 dagen.
    Ik hoop dat ik snel een positieve test in handen heb.
    We klussen wekelijks een paar keer maar het is nog niet gelukt helaas

Als.iemand nog tips heeft zijn die welkom uiteraard.

2. Pantoffelheldin

Nog even een toevoeging:
    Ik Let altijd wel goed op mijn afscheiding en of die veranderd.
    Van de week doorzichtig en erg rekbaar , toen ook geklust s'avonds. Nu niet meer zoveel afscheiding.

3. Jharna

Jharna Lid

6 mrt 2017
    14
    1
    1
    NULL
    NULL
    Ben nu een maandje gestopt met de pil en waag me ook nog niet aan ovulatietesten. Zoals je zegt: het spontane is er dan helemaal van af. Ik heb al 2 kinderen en beide keren was ik na een viertal of vijftal maanden zwanger. Ook toen heb ik nooit een ovulatietest gebruikt. We lieten alles zijn beloop gaan en waren er niet al te intensief mee bezig. En dit keer pakken we het ook zo aan. Ik denk dat dit nog altijd de beste methode is. Als je je er te veel op concentreert, dan krijg je te veel stress en dan komt er niets terecht van al het ‘klussen’ zoals jij het zo mooi omschrijft :p.

4. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Mijn lijf laat me altijd duidelijk merken wanneer ik vruchtbaar ben. Een aantal dagen voor mijn eisprong krijg ik veel meer zin. De natuur heef het goed geregeld haha.

Merk je zelf iets aan je libido tijdens je cyclus?

5. Pantoffelheldin

Nee daar merk ik eigenlijk niks aan
    Heb soms wat krampen, maar heb ik nu ook niet gehad.
    Alleen lange slierten doorzichtig slijm, en dat was na 2 a 3 dagen zo'n beetje weer over

Deel Deze Pagina