Laminaat schoonkrijgen

Discussie in 'De lounge' gestart door Cryptonism, 22 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben laminaat...............EN we hebben 2 Duitse Herders en een shit zu. :D. Iedere hondenbezitter kent het wel, regenachtige dagen, smerige vloer.

Nu dweil ik elke dag. Gewoon met een allesreiniger. Ik dweil redelijk nat en vaak 2 x. Toch krijg ik die vloer niet echt schoon meer. Die vegen en poten zijn hardnekkig.

Iemand een tip hoe ik mijn vloer weer mooi en glanzend zou kunnen krijgen?

2. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

wij hebben ook laminaat en 2 honden, maar hebben nergens last van.. alleen poten tegen de muren, maar die kun je nog een keer overschilderen. Ik gebruik blue wonder. Ik dweil , en droog het nog een keer na met een doek

3. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    ik doe altijd als de voetstapjes van onze hond nog nat zijn,
    dan pak ik de swiffer en een spray met allesreiniger...
    even erover heen en voila!

4. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ken het en ik heb maar 1 hond :D

Geen idee ik stoor me er niet aan want het heeft geen zin om me er druk om te maken.
    Als ik gezogen en gedweilt heb is het 10 minuten schoon en dan liggen er alweer haren enz

5. duimpje

duimpje Bekend lid

25 sep 2009
    604
    5
    18
    Wij hebben wel geen laminaat maar wel 2 honden :) Hier ligt een grindvloer, best ideaal maar ook die wordt gewoon vies. Gelukkig is het redelijk bij te houden met een waterstofzuiger en kijk ik er maar overheen. Maar soms, heel soms, als het van dat vieze weer is en 2 baggerbeesten in huis heb ben ik wel eens ziek van haha.

Ik droog ze wel altijd af en altijd pootjes afdrogen met oude handdoeken. Dat scheelt wel!

6. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haren. Ook zoiets inderdaad. DRAAAAAAAAAAMAAAAAAAAAA Zeker met dat wisselende weer hier steeds.

7. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL

Mij irriteert het omdat het net lijkt alsof ik het nooit zou doen. Maar je dweilt. Laat de honden uit en voila. Heb je weer poten op je vloer. En tja, twee keer per dag dweilen daar ben ik te lui voor. :)

Deel Deze Pagina