Mijn vriend heeft tijdens zijn werk geen tijd om de hele tijd te bellen/appen. Hij belt altijd even tijdens zn lunchpauze en nog een keer als 'ie weer naar huis rijdt (hij is niet op een vaste tijd afgewerkt), om door te geven hoe laat we kunnen eten en om even bij te kletsen.
Heeel soms whatsappen we even, maar dat is ook niet echt fijn want dan stuur ik iets en duurt het meestal een uur of 3 voordat ik wat terugkrijg.
heeeeeel soms app ik hem 9 van de 10 keer krijg ik niets terug.. werk is werk... zie hem savonds wel weer.
Ik werk vanuit huis, mijn vriend is huisvader. Dus één keer per uur ongeveer roep ik vanuit mijn kantoortje boven waar mijn thee blijft... En een paar keer per dag loop ik even naar beneden voor een zoen van hem en de kleine man...
We whatsappen, als hij alleen op kantoor zit zet hij Msn aan, hij belt af en toe om m'n stem te horen of als ik niet snel genoeg antwoord.. Oooh, wat zijn wij klef
Mijn komt tussen de middag altijd thuis eten. En zo tussendoor sturen we af en toe een berichtje. Maar mijn man is echt de hele dag druk bezig bij klanten, dus kan hij het niet maken om te bellen en berichtjes te sturen.
Nu ik met verlof ben whatsappen we wel, en als ik werk af en toe een mailtje, maar meestal spreken we elkaar gewoon 's avonds. Vooral man heeft het altijd erg druk op het werk, dus ook geen tijd voor belletjes etc.
Hier bellen we elkaar de hele dag door. Hij is eigen baas dus er is niemand die zal zeggen dat het niet mag
Ik bel hem alleen als ik wat bijzonders te vertellen heb. Anders wil ik hem niet storen, want hij heeft een baan waarbij hij ook bij mensen thuis komt. Dan wil ik niet met een lullig telefoontje komen. Maar wie weet als de baby er is, dat het bellen dan meer word. Hij belt mij trouwens nooit. Naja zeg maar 2 of 3x in het jaar. Hij is niet zo'n beller.
Niet al te veel eigenlijk. Ik mail hem af en toe, daar krijg ik het snelste antwoord. Bellen alleen als het noodzakelijk is. Verder is hij aan het werk en vind ik dat ik hem niet over ieder wissewasje moet storen. Zou ik ook niet fijn vinden als ik aan het werk ben... Hebben we in de avond tenminste nog wat te kletsen
Meestal via whatsapp. Ik stuur vaak fotootjes zodat hij zijn ventje gewoon eens kan zien. Hij mist m zo enorm als hij aan het werk is. Dus dan app ik m af en toe een fotootje of filmpje.
Niet, alleen voor hoog nodige dingen. Aan het eind van de dag even een berichtje hoe laat hij thuis is voor het eten, verder niet. Heerlijk die rust, als hij thuis is kletst en eist hij aandacht voor 10!
Eigenlijk ben ik best wel verbaast dat zoveel van jullie zoveel contact hebben onder werktijd.. Wij hebben meestal 1x per dag even whatsapp contact, in de pauze.. We zijn allebei eigen baas.. Maar werken is werken.. Gaat veel makkelijker zonder dat ik elke 5 minuten wat tegen me man hoef te zeggen
Meestal via msn, eigenlijk alleen als hij even pauze houdt. Hij zoekt dan het contact en ik msn, sms of whatsapp hem eigenlijk alleen als ik een vraag heb die niet tot 's avonds kan wachten. Als hij naar huis rijdt, belt hij me meestal ook even op.
Alleen voor dingen die echt niet kunnen wachten tot 's avonds. Soms stuurt hij een berichtje als hij laat thuis voor de rest is er geen contact overdag.