Nou ben t met je eens hoor vind t maar heeel raar als je wel zou mogen bellen tijdens je werk, zie ze al zitten in de bejaardenhuizen, kinderdagverblijven,winkels... Nee heeel apart.. Ook voor mensen 'achter de schermen' vind ik t maar raar hoor... Bellen oid is voor in je pauze of een noodgeval... Maarja dat vind ik..
Mijn man zou gek worden als ik hem met "social talk" zou gaan bellen. Daar wordt hij echt niet vrolijk van, maar hij neemt zijn werk ook wel heel erg serieus. Huishoudelijke mededelingen gaan bij ons meestal via de mail. Moet zeggen dat ik wel een paar collega's heb die om de haverklap met het thuisfront aan het bellen of sms-en zijn. Vind dat best behoorlijk storend. En dan heb ik het niet over 1 of 2 telefoontjes of sms-jes he?
ik mail hem als ik wat wil weten of gewoon een foto van mij en ons meisje. Alleen als ik echt wat moet overleggen dan bel ik. Kan zijn agenda gewoon zien hier thuis, dus weet precies wanneer hij beschikbaar is. Zijn email komt binnen op zijn bb dus hij kan dan reageren wanneer ie wil.
als ik werk wordt ik 100 keer gemaild of gewatsappt. Wat moeten ze aan? Hoe laat was dansen ook al weer? etc. Of gewoon leuk om iets te vertellen. Ik bel mijn man alleen op zijn werk als hij alleen werkt en ik weet dat hij het rustig heeft. Gewoon om te zeggen dat ik ga slapen bijvoorbeeld (man werkt s avonds in de kroeg). Anders alleen als er wat is of als ik iets wil vragen.
Als ik werk, dan werk ik.. whatsapp gebruik ik dan alleen tijdens de computerpauzes. Als ik thuis ben dan g-talken we, weet dan namelijk nooit waar m'n mobiel ligt
Zomerr: als jullie minimaal 1x per dag bellen, waar heb je het dan over? Ik vraag me dat serieus af namelijk. Ik zou hem niet zoveel te vertellen hebben, namelijk. Nou ja, ik heb hem wel wat te vertellen (zo saai ben ik nu ook weer niet, haha) Maar niks wat niet kan wachten tot 's avonds.
hier een gtalk als hij op het werk is aangekomen en als hij naar huis gaat.. Bellen sowieso amper en gtalk alleen als er wat is wat niet kan wachten. Bellen etc hoort niet onder werktijd vind ik... je krijgt betaald om te werken niet om je multimedia bij te houden...
Hier precies hetzelfde. Af en toe belt hij in zijn pauze op om te vragen hoe de dag is gegaan, nadat ik Ilana van PSZ heb opgehaald.
Ik bel hem echt heel sporadisch, als er echt iets aan de hand is. Hij belt mij vaker in de pauze ofzo, om even te vragen hoe het thuis gaat, maar aangezien hij dan pas net 4 uur weg is, duurt dat gesprek maar heel kort van mij hoeft het niet, of er moet echt iets aan de hand zijn.
ALs er iets is wat hij het beste kan regelen maar het heeft geen haast dan stuur ik een berichtje op facebook. In geval van nood bel ik hem.
Stuur hem iedere dienst wel een sms, gewoon om te laten weten dat ik aan hem denk, met een mededeling of iets anders. Hij leest het vaak in z'n pauze, krijg 9 van de 10 x niets terug, maar dat verlang ik ook niet. We werken beide in de zorg en mogen geen telefoon op zak hebben. Hij heeft dat ook niet, altijd in z'n tas. Ik heb mijn telefoon wel altijd op zak ivm opa/oma doe hard achteruit gaan. Mocht er iets zijn dat echt spoed is, bel ik hem op zijn werktelefoon, die wordt namelijk altijd opgepakt.
Als ik me of mijn man zich verveeld of we hebben korte vragen whatsappen we, en als mijn man pauze heeft belt hij wel eens spontaan, of als er lange/belangrijke vragen zijn bellen we ook
Mijn man belt mij zelden op mijn werk, alleen als er echt iets aan de hand is, maar dan nog wacht hij tot ik pauzen heb. Ik wil dat trouwens ook helemaal niet hebben (mag bij ons ook niet, telefoons staan uit op de afdeling). Werk = werk. Wel bellen we 2x per dag met elkaar, maar dat komt omdat mijn man internationaal vrachtwagenchauffeur is, en ik hem maar in de weekeinden zie.
Bijna iedere pauze bellen we eventjes...gewoon heerlijk even elkaars stem te horen en tussendoor een whats appje als het nodig is... En op m'n vrije dag stuur ik vaak wat liefs of wat geks als fotootje naar hem...nu is het iedere week een buik up date Vind het heerlijk dat het kan..
Appen en bellen.. Bij z'n vorige baan had hij standaard bepaalde pauzes en dan belde we Nu heeft ie weinig momenten om echt te bellen dus nu Appen we meer