hoe houden jullie contact?

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

Haha die is goed! Bellen met de collegas en zijn baas gaat niet over het werk dat gaan allemaal over de blackbox. De telefoon gespekken gaan nergens over gewoon klets

En of ik nu naast hem in de vachtwagen zit te praten of over de telefoon maakt geen rothol uit

2. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Wij bellen alleen als er iets is dat niet kan wachten tot na het werk en dat komt niet zo vaak voor.

3. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Mijn man is zondagav. Tot vrijdagav. Weg. We whatsappen soms... Bellen, meestal 's avonds. Niet vaak!, zijn niet zo bellerig. Als er echt iets is kan ik altijd bellen. Dan weet hij het gelijk gezien het een raar tijdstip is dan.

4. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Als we beide werken mailen we vaak 3x ofzo. Soms een sms of belletje over dringende zaken. Meestal komt ie wel 1x per week thuis lunchen, hij werkt hier 5 min vandaan. Hij beld wel eens naar huis hoe het gaat maar niet elke dag.

5. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Vaak een paar whatsappjes overdag, en soms even bellen in zn middagpauze

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Oh ik zou dat echt rete-irritant vinden! Als ik aan het werk ben, dan ben ik aan het werk. Heel af en toe 1 smsje op en neer, maar meer ook niet.

Ik denk ook niet dat mijn man dat op prijs zou stellen. Nog zijn baas. Nog mijn opdrachtgever...

Mijn man zit nu van maandag t/m woensdag of donderdagavond op zijn werk, dus dan bellen of Skypen we 's avonds wel.

7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Wel handfree hoop ik? Hoe vaak zie ik niet een vrachtwagen met 2 wielen over de vluchtstrook rijden en als ik dan kijk: Ja hoor! Telefoon aan het oor!

8. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Bellen doen we nooit, alleen in noodgevallen.
    We sturen elkaar af en toe een whatsapp. Ik vind het dikke prima, lijkt me heel irritant als het de hele dag doorgaat. Als ik thuis kom bespreken we de dag wel :)

9. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Maar wat ik me afvraag he als je man/vriend dan een keer een dag weg is met vrienden sms/whatsapp en bel je dan ook de hele tijd? lijkt me niet toch? waarom dan wel op het werk?

nee hier smsen we overdag niet als vriend weg is.. Spreek hem wel weer als we thuis zijn..

10. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Een baas of collega die belt vind ik iets heel anders, neem aan dat het dan over werk gaat en niet over de luier die net verschoond is. Maar al bel je handsfree, je aandacht is minder bij het verkeer, en dat is gewoon niet veilig.

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Als er iets is dan bel ik gewoon. Maar echt niet om maar contact te houden.
    Savonds bellen we wel, manlief werkt in de buitendienst en is ma-vrij weg.

12. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Leuk dat je dat zegt... Mijn man was een keer een weekend kamperen met vrienden, destination unknown (ergens in België).
    Ik had gevraagd, of hij kon smsen als ze veilig waren aangekomen. De vriendin van een van de andere jongens bestookte hem met smsjes, ook over waar ze nou zaten, wat voor camping het was en weet ik wat voor dingen. Die jongen zat echt zo onder de plak, dat de rest er wel een beetje de draak mee heeft gestoken. Bij thuiskomst kreeg ik een dikke knuffel en zei mijn man dat ie blij was, dat IK niet zo was als die meid. :D

13. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Amfy, ben het wel met je eens, hoor. Zolang het handsfree is. Als je op een lang stuk weg zit en je hebt een rit van een aantal uur, dan snap ik dat je een beetje contact met het thuisfront fijn vindt.

14. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hier ben ik nooit uitgepraat maar hij wel snel uitgeluisterd hahaha

15. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    En dat klopt ook. Want ja, ook handsfree bellen leidt af, maar als je kletst met iemand náást je, leidt dat nog meer af, want het is natuurlijk om je hoofd af en toe richting die persoon te draaien en dat doe je met een telefoon niet.

16. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

hihih ja dat is dan weer wat minder :D

17. Milujem

Milujem Niet meer actief

Werk is werk. Daar ga ik hem niet de hele tijd lastig vallen, we zien en spreken elkaar toch wel als we thuis zijn?

Kan me niet voorstellen wat er zo dringend moet zijn om de hele dag contact te hebben als hij op zijn werk is.

18. kdvjuffie

kdvjuffie Niet meer actief

Soms whats app of bellen maar als het niet nodig is hebben we geen contact!
    Vind het zelf ook niet zo nodig, zie hem na het werk weer!

19. Chaii

Chaii Niet meer actief

Er zijn dagen dat we geen contact hebben en soms wel veel via, app, mail of sms.
    Gewoon omdat we dat gezellig vinden.
    En soms hebben we ook gewoon echt dingen te bespreken.
    Soms stuur ik fotos van onze dochter en lachen we daar samen om, dat soort zooi. :)

20. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Hier net zo...

Deel Deze Pagina