ja dat klopt. dat wist ik.ik merkte t eergisteren. pfff. ik ben nog een beginner met kou en zindelijkheid. maar goed, daarom wist ik dat hij het echt koud heeft. soms zegt hij wat terwijl het niet helemaal klopt, of hij het echt meent.maar dat hij het koud heeft klopt dus. ik moet hem snachts ook helemaal inpakken. hij heeft het snel koud.
Mijn zoon heeft een skibroek aan nu over zijn gewone broek als we naar buiten gaan. lekker warm en winddicht en geen koude billen en benen. het is een overal skibroek dus bovenlichaam heeft er ook profeit van nu. werkt ideaal. heb een maatje groter gekocht zodat hij er volgend jaar ook nog in kan.
Mja ik vind het zelf niet zo lekker zitten een spijkerbroek onder m'n Skibroek... Vandaar dat ik het bij dochterlief meestal niet doe (voor mezelf wel want geen maillots voor mezelf) Hier een skibroek met bretels en tja.. Beetje model lage tuinbroek. En zo'n extra band in dr jas waardoor er geen kou onder dr jas komt. Maar heel stiekem.. Moet morgen eerst naar school, dan ziekenhuis, werk en weer school... En dat laatste is met minimaal een kwartier wachten dus denk dat ik ook eens wat onder m'n spijkerbroek aan ga trekken. ZO koud vanochtend! Niks leuks aan.
nee toch pixie al die drukknoopjes op deze leeftijd. goede link trouwens maar ik ben bang dat deze broekjes luier ruimte hebben. klopt dat ook voor maat 100? ik zal zeker voor volgend jaar wat kopen.ik heb petit B wol+katoen onderbroekjes met lange pijpen.
Bij de C&A hebben ze ook spijkerbroeken met voering aan de binnenkant die zijn ook een stuk warmer en wel zo makkelijk met dit weer.
zo een spijkerbroek met een hele dikke voering heb ik ook en dat had hij aan altijd, maar nu was het niet warm genoeg. vandaag echt een drama bij het aankleden.hij wilde weer echt niet naar buiten, huilend dus in de kinderwagen gezet. omdat hij echt niet wilde lopen. hij vond het niks hij zei geen woord tegen mij tijdens wandelen, dus weer snel terug naar huis gekomen.geen speeltuin niks. misschien moet ik dit niet forceren?ook als ik zeg 'ik ga nu weg kom je mee met mijn jas aan' zegt hij ' ik blijve thuis, dag mama fijne dag mama.'